Acer Aspire 5612ZWLMi

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire 5612ZWLMi op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

hanniballetje 10-06-2007
Geschreven voor: Acer Aspire 5612ZWLMi

Na wat zoeken en goed lezen op deze en andere sites besloten deze laptop te kopen. En daar heb ik zeker geen spijt van. Even wennnen aan vista maar wat een fijn ding is dit. Mooi scherm, vele mogelijkheden (zal ook met vista te maken hebben) en lekker snel. Het opstarten duurt wat lang maar dan gaat hij als een speer. Acer heeft het met herstelwerkzaamheden ook aardig geregeld, ik hoop dit voorlopig niet nodig te hebben, maar als het moet dan staat dit op een verborgen partitie wat allemaal te regelen moet zijn via het bios gebeuren. Ik heb hem nog geen week dus ik kan nog niet over alles oordelen maar tot zover ben ik een zeer tevreden acergebruiker! Ook nog voor een niet te dure prijs omdat we hem zelf konden ophalen.