Asus F3SC-AP023C (T7100/1024MB/120GB)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Asus F3SC-AP023C (T7100/1024MB/120GB) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

J3LM3R 25-08-2007

Ik heb de notebook net binnen gekregen.. Het geluid valt me heel erg mee. Het geeft een mooi geluid dat ook als hij wat luider staat nauwelijks/niet vervormd.

De fingerprint reader is een beetje gevoelig maar ik heb m nu ingesteld en hij werkt ook voor mijn email etc. Erg handig vind ik de usb aansluitingen/cardreader voor en aan de rechterzijkant.
Het beeldscherm spiegelt wat maar daar heb ik tot nu toe nog niet last van gehad.
De switch van wireless-internet is een schuifknop dus je kunt hem niet per ongeluk aan zetten.

De notebook werd geleverd met een degelijke Asus tas en een handige Logitech/Asus notebookmuis.
De bluetooth heb ik nog niet geprobeerd.
Wat mij verder opvalt is dat hij zeer stil is. Alleen bij de eerste opstartsessie hoorde ik de harde schijf op de achtergrond. De koeling van de laptop zelf is zeer stil en stoort niet. De microfoon en webcam zijn verder goed.

Tot nu toe lijkt het mij een prima notebook die mij goed zal bevallen.

JGouw 11-06-2007

Asus heeft de vergelijking met de sony Vaio en Acer gewonnen vanwege de standaard 2jr garantie, uitbreidingsmogelijkheden in de toekomst (max 4gb geheugen ipv 2 voor de sony) en balans compleetheid (tas,muis met draad,firewire,webcam,Recovery-CD,etc) laptop versus prijs. Het grote aanbod aan laptops met verschillende mogelijkheden en onderdelen maakt de keus niet gemakkelijk. De intel dual processor zou koeler blijven (minder lawaai) en zuiniger te werk gaan. De processor wordt in allerlei categorieen aangeboden, maar ik heb toch voor T7000-klasse gekozen. Tenslotte een grafische kaart met meer dan 125 mb en een intern geheugen dat gemakkelijk is te upgraden (asus bevat 1 geheugenbank, waar andere merken 2x 512mb plaatsen.)
Vista biedt in mijn optiek geen voordeel t.o.v. XP, maar zal de laptop wel zwaarder belasten. Gelukkig bevat de laptop behoudens Norton weinig reclamesoftware. Opvallend is het erg reflecterende scherm: mooi beeld in een donkere omgeving; spiegelend in lichtere omgeving. De instelling van je scherm is bovendien van invloed op de accuduur (volle accu gaat twee uur mee). Handige hulptoetsen voor volume/scherminstellingen en de laptop bevat veel aansluitmogelijkheden. De fingerprint-security, dat in mijn ogen een voordeel leek krijg ik niet aan de praat.
Laptop voelt solide aan en is mooi stil. Standaard bevat de harde schijf twee partities C en D. Handig voor de data. De muis heb ik nog niet aangesloten, omdat het aanwijsscherm handig werkt. Dit is wel een laptop waar je 3-5 jaar mee vooruit kan.

KevinDG 03-06-2007

Heb hem nu een tijdje en ben er erg tevreden mee! Hij loopt lekker snel en lekker.

Ik heb nog geen dvd oid gebrand dus daar kan ik nog niks over vertellen, maar de rest werkt uitstekend.

De vingerscanner is idd een beetje gevoelig, en ik krijg het nog niet goed werkend aan de praat.

Ook de verschillende hotkeys in het toetsenbord enz. vind ik erg lekker werken! Zo kan ik makkelijk het geluid hard/zachter/uit zetten of andere programma's opstarten.

Ik doe een dikke 2 uur met de accu op volle performance en een halfuur langer wanneer hij op batterij saving mode staat.

arie2004 27-05-2007

Op het eerste gezicht een mooi en stylvol app.
Het is voor mij een compleet uitgerust notebook die ik wel met 1gb geh. extra heb gekocht.
Snelhed is erg goed en speelt ook de spelletjes vlot.
Heb een pinnacle usb hybrid tv stick er bij genomen die zich vlot instaleerde.
Fingerscan is wel erg gevoelig.
De ventilator hoor je niet ook al staat hij een poos te draaien.
Ik moet nog veel dingen verder inst. zodoende kan ik er nog weinig verder over vertellen.
Vergeleken met de Dell die ik voorheen had een verademing en ook de prijs als je dat vergelijkt met Dell .
Gratis muis en tas die beide erg goed zijn uitgevoerd.
Geluid een 10 voor wat je mag verwachten van een notebook want je kan niet stellen dat er uit twee kleine luidsprekertjes een homesound geluid komt.
Verder erg plezierig dat je een knop moet indrukken om je scherm op te klappen en niet twee schuiven zoals de acer notebooks.
Verder een opm. er zit een antenne aansluiting op maar er wordt verder hier niets over geschreven of die het ook met de te leveren acc. doet.