Compaq 6715s (Sempron/3800+/1024MB/80GB)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Compaq 6715s (Sempron/3800+/1024MB/80GB) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

King Ronald 28-04-2008

Erg fijn laptopje voor een zeer gunstige prijs. Ik heb mijn keus op dit model laten vallen vanwege zijn snelle processor. 1 maand in bezit en nog geen moment spijt van deze HP. De sempron 3800 doet zijn werk zeer snel. Hiervoor had ik een Asus A7cc met dual 2 core 1.8 ghz van mijn werkgever , maar deze is veel sneller. Natuurlijk geldt dat niet als je veel applicaties tegelijkertijd draait. Toch valt me de snelheid bij intensief gebruik 100% mee. Wel een kleine harde schijf 80 GB. Maar doordat ik regelmatig backup is dat geen probleem. Beeld en geluid zijn prima. Toestel voelt zeer degelijk aan en is ook snel met het branden van DVD's. Heb wel bijgeleverde software gelijk verwijderd.