Sony VGN-FZ21E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony VGN-FZ21E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

I3uNnY 13-12-2008
Geschreven voor: Sony VGN-FZ21E

Heb de laptop nu sinds vorige kerst, dus bijna een jaar en ben er erg tevreden over.

Er staat vooraf inderdaad een hoop rotzooi op, maar na 1 grote schoonmaakbeurt van de hardeschijf ben je daar ook weer vanaf.

Verder is hij uiterst snel en is het beeld super.

Klein minpuntje wellicht is dat de uit knop aan dezelfde kant zit als andere knopjes die ik regelmatig gebruik. Dus zo nu en dan klik hem uit waar dat niet de bedoeling is.

Om een lang verhaal kort te maken. Een echte aanrader voor de feestdagen.

Metin Gorpe 19-09-2008
Geschreven voor: Sony VGN-FZ21E

dag mensen, ik heb de notebook nou al een aantal maanden. en hij werkt heel goed...ik heb zoveel programma's erop staan en start uiterst snel op. maakt erg weinig geluid en wordt gewoon niet warm...enige minpunt naar mijn idee is dat er geen bluetooth op zit en dat de camera niet van goede kwaliteit is..

Xcalibur 03-09-2008
Geschreven voor: Sony VGN-FZ21E

Heb deze laptop al een tijdje en ben er zeer tevreden mee. Vista loopt ook al aardig geupdate naar service pack 1 en hij loopt goed, alleen wordt hij aardig warm na 2 dagen continu te draaien en downloaden.
verder ben ik er zeer tevreden mee,,zeker een aanrader

hihat73 18-04-2008
Geschreven voor: Sony VGN-FZ21E

Ik ben eigenlijk ontevreden tot nu toe. Het is een laptop die uiterlijk prachtig is, met een machtig mooi toetsenbord en het mooiste beeldscherm dat ik ken. Wel jammer dat er geen losse uitgang voor digitaal geluid is (wel dus via HDMI). Drie maanden in bezit nu.

Maar

- de hdmi uitgang geeft een paarsig beeld op de beamer
- de laptop is ontzettend traag, opstarten duurt 2 minuten en de harde schijf loopt zeer lang te reutelen (ivm indexering)
- er staat er veel onnodige meuk op voorgeinstalleerd
- Vista (in combi met laptop hardware/software?)algemeen is een drama. Al 3 x blue screen of death gehad, en vele, vele hangers.

Ik ga wrsch.proberen te downgraden naar XP. Het lijkt erop dat dit mogelijk is.

Antoinette66 01-03-2008
Geschreven voor: Sony VGN-FZ21E

Kan deze laptop van harte aanbevelen !!! Vergeleken bij mijn vorige, een packard bell, is deze Sony Vaio een feestje !!!! Hij is zoveel sneller en de beeldkwaliteit is geweldig. Geen moment spijt van de aankoop.

jawat 08-10-2007
Geschreven voor: Sony VGN-FZ21E

Fijne laptop, lekker snel en supermooi beeld.. In vergelijking met m'n oude laptop (zo'n acer bakkie) is dit stukken beter; het voelt beter, ziet er strak uit en is functioneel..

Minpunten: Vista is gewoonweg slecht, binnenkort maar downgraden naar XP.. Veel trial software bijgeleverd dus eerst even flink schonen..