Toshiba Satellite A200-1TW

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Toshiba Satellite A200-1TW op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Beutje 07-04-2008
Geschreven voor: Toshiba Satellite A200-1TW

Deze laptop aantal dagen in bezit, en kan er nu al vol lof over praten. Wat een schitterend apparaat!
Heb hiervoor altijd packard bell gehad, maar dit is toch wel even iets anders.

Vormgeving is top. Mooi afgewerkt met pianolak zwart.
Vista Home Premium draait geweldig. Geen haperingen, en start relatief snel op.

De 2GB RAM wordt eigenlijk niet meer dan 3/4 belast, of je moet heel veel programmas open hebben staan.

De HD-speler heb ik nog niet getest, maar gewone DVD worden prima weergegeven.

Voldoende aansluiting waaronder 4x USB, Firewire, VGA, HDMI (erg handig voor een HD-TV).

Wifi werkt zonder problemen, evenals de bluetooth.

Het geluid van de speakers is echt prima te noemen. Het volume kan flink hard, zonder echte vervorming.

Tot nu toe een top apparaat. Zeker zijn geld waard.

Edwin39 22-03-2008
Geschreven voor: Toshiba Satellite A200-1TW

Mooi en helder scherm, mooi design, snelle laptop met bluetooth en redelijk goede ingebouwde camera. Bluetooth is voor mij een uitkomst ivm synchronisatie van mijn agenda met Outlook en het overzetten van foto's van mijn Nokia N95. Dit werkt erg snel en stabiel. Verder oogt alles aan deze laptop degelijk. Ik ben een zakelijk gebruiker en gebruik Windows Vista. Dit systeem draait behoorlijk stabiel op deze laptop. Ook het geluid is behoorlijk voor een laptop. Het toetsenbord is erg fijn. Al met een een zeer goede laptop voor een redelijke prijs. Heb lang gezocht en vergeleken en ben blij dat de keuze op deze laptop is gevallen. Het enige minpunt is de belabberde batterij die er in zit (met mijn gebruik binnen een uur leeg). Maar goed, er moest toch ergens op bespaard worden. Kortom, een aanrader!