HP Pavilion dv9620ed

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Pavilion dv9620ed op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

avdwal 21-01-2008
Geschreven voor: HP Pavilion dv9620ed

na eerste installatie viel het trage opstarten me zwaar, al was ik ervoor gewaarschuwd.
ik heb vista enigszins uitgekleed maar vooral norton -6 mnd trial- en veel ongein met reclame etc. eraf gegooid.

na enkele uren en vele software installaties de eerste problemen met blauwe schermen vanwege een verkeerde driver. vista melde na het via F11 booten en het autoherstel precies aan welke driver het lag! hulde. daarna kon ik verder moest alleen enkele installaties nogmaals doen.

de overall performance van vista is prima, maar het starten is nog erg traag. alle vista beveiligingen zijn irritant maar wel veilig. als je maar af en toe iets installeert maakt dit niet zoveel uit. maar de doorgedramde HP meuk op deze machine is nogal overbodig.

vista is nu eenmaal niet meer te omzeilen bij aanschaf van een nieuwe pc, maar vol lof over de HP Pavilion.

voor het geld is dit een fijne laptop met een 17-inch scherm.

ine 01 16-01-2008
Geschreven voor: HP Pavilion dv9620ed

Heb deze HP 9620 nu drie weken in m,n bezit. Alles werkt probleemloos. Het design is heel mooi en het 17 inch scherm geeft een schitterend beeld.
Niets dan lof!

heinonline 10-01-2008
Geschreven voor: HP Pavilion dv9620ed

perfecte apparaat, start alleen wat traag op maar voor de rest perfecto, vista loopt er goed op mooi duidelijk rustig scherm veel usb poorten en een firewire poort, makkelijk te gebruiken toetsenbord en de specificaties voor dat bedrag redelijk tot goed

francis1 07-01-2008
Geschreven voor: HP Pavilion dv9620ed

Een zeer goeie laptop voor een goede prijs .de amd 64 Amd Athlon x2 werkt zeer goed .de accu gaat zeer lang mee ,langer dan 3 uur .o ja het geluid is ook heel goed van de laptop.beter dan een acer aptop wat ik gehad heb .waarrom zou je een duure laptop kopen als het met een Amd ook goed te doen is in plaats van intel duo 2 waar je veel voor betaalt.Het enige wat minder is is de rommel wat al geinstalleerd is op de laptop .Maar dat kan je verwijderen . verders is het en snelle laptop .waar je verders goed me uit de voeten kan.

02-01-2008 05-01-2008

perfecte notebook voor kwaliteit/prijsverhouding,
schitterende vormgeving,supersnel en zeer stil.
zeer mooi beeld,
een perfecte aanrader voor iemand die niet teveel geld
kwijt wil,maar toch voorzien wil zijn van een kwalitatief
goede notebook.

Leen Rietveld 02-01-2008
Geschreven voor: HP Pavilion dv9620ed

Dit is echt een top notebook voor het geld! Prachtig groot 17 scherm, 2 Gb intern, handig numeriek gedeelte en ingebouwde webcam. De AMD processor doet z'n werk snel en in alle rust. De grafische kaart is natuurlijk redelijk instap, maar als je er toch geen heftige games op speelt werkt het allemaal prima.