HP dv6700 Pavilion dv6710ed Entertainment Notebook PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP dv6700 Pavilion dv6710ed Entertainment Notebook PC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

jacquesknl 15-06-2008

Prima laptop voor zijn prijs. Helder beeld, uitstekend geschikt voor het bekijken van foto's en video's

Jester1 06-04-2008

Wauw echt een superlaptop voor deze prijs. Ziet er erg mooi uit en een handig touchscreen padje voor quickplay en muziek etc. Beeld ziet er goed uit. Het geluid is niet slecht maar ook weer niet super, boxjes aangesloten en heb nu prima geluid. Om mee te gamen is deze laptop voldoende maar niet voor de allernieuwste spellen. Snelheid is geweldig, ik heb geen programma's eraf gehaald en het opstarten gaat erg snel. De laptop kan gemakkelijk veel programma's tegelijk aan. Een installatie en dan gewoon muziek draaien en op internet, geen probleem.

aTOMic 14-03-2008

Gisteren opgehaald..
Super laptop!! Ik moest aan het begin wel ff wennen aan de redelijk lange opstart tijd maar nadat ik wat onzinnige programma's eraf heb gegooid loopt hij als een trein.
Ik heb deze laptop gekocht met het idee overal mee naartoe te nemen o.a naar school voorr studie. Ik heb 'm niet gekocht als desktop vervanger omdat ik nog een high end pc heb staan
Verder was ik heel erg benieuwd hoe deze laptop zou zijn met gamen omdat ik nogal world of warcraft verslaafd ben.
Wow loopt echt super met bijna alles op high en maximale resolutie. Ook half life 2 loopt op hoogste graphics!!!
Ik ben tot nu toe zeer tevreden over deze laptop en raad 'm ook iedereen aan!! Zeker voor deze prijs!!

Arie Rodenburg 06-03-2008

Mooie laptop met veel extra's voor een redelijke prijs.
Wel even wennen aan Vista. Het opstarten neemt nog altijd vrij veel tijd in beslag. Batterij is met 2 uur helemaal leeg. Maar ik was een 9 cells batterij gewend, dus 6 cells is even behelpen.
Verder tevreden over dit product. Eenmaal een opstartprobleem gehad (bluescreen), maar dat kon via de zelfdiagnose snel worden opgelost.