HP dv9700 Pavilion dv9750ed Entertainment Notebook PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP dv9700 Pavilion dv9750ed Entertainment Notebook PC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jooooo 11-03-2009

Superlaptop!
Heb hem nu een jaar en ziet er nog steeds prachtig uit.
Gaat heel snel.
alleen gaat de accu wel snel leeg dat is wel vervelend.
Voorderest super!

joran 24-05-2008

zeer fijne laptop. Dankzij de videokaart kun je er ook goed games opspelen. Het beeld, als je hem op hoog energieverbruik instelt, is zeer scherp en reageert snel en goed.

Lausie 23-05-2008

Een geweldige laptop met een superstrak design. Wist niet dat hij die mooie vormpjes had op binnen- en buitenkant, dus mooie bijkomstigheid.

Met spelletjes ed is hij ook super en snel. Windows Vista is wel nog even wennen, staat nu office 2003 op dus kan gewoon in Word enzo werken.

Met draadloze netwerken vinden heeft ie soms wel ietwat moeite maar de Bluetooth doet het super.

Wat verder wel handig is om te weten is dat alle aansluitingen aan de zijkanten of voorkant zitten. Zo hoef je dus niet meer aan de achterkant te zoeken naar de aansluitingen.

Ik ben dus zeer tevreden en ik vind dat je voor een redelijke prijs een erg goede laptop krijgt.

Latino69 09-04-2008

Uitstekende laptop: stil, snel, mooi beeld en prachtig design

Mr Ralf 01-04-2008

Super goede laptop, snel, mooi beeld en super mooi design. Enige nadeel is de dvd-drive die je een beetje hoort maar is kleinigheidje.

Jay 23-03-2008

Mooi scherm, mooi geluid. Maar wat een lawaai maakt dat ding, de koeling klinkt echt als een stofzuiger, als een opstijgend vliegtuig - verschrikkelijk. Om die reden heb ik hem weggedaan. Eerst nog omgeruild, maar al die HP's hebben dit euvel. En ook die touchpad van HP is niet prettig. Verder wel stabiel, maar als je zo'n herrieapparaat in de huiskamer hebt staan, of temidden van je collega's... AFRADER.

Michel H 02-03-2008

Geweldig apparaat. Snel, stil (m.u.v. diskdrive) en degelijk. Een week in huis en al vollop gebruikt. gelukkig nog geen problemen met Vista enconflicterende driver. Beeld is superscherp. Bluetooth en Wlan zijn buitengewoon stabiel. Het enige nadeel tot nu toe is dat de dvd drive hoorbaar is, en alle vette vingers zichtbaar op die mooie hoogglans buitenkant. Ben niet snel enthousiast, maar dit is een mooi product van HP.

paul91 27-02-2008

Gister gekocht.

Geweldige laptop, zeer stil, met zijn 2x 2 ghz processor zeer snel.

mooi helder en scherp sherm, alle games die ik in bezit heb draaien er op volle instellingen perfect op.
( games uit 2006-2007)

veel slechts gehoord over Vista, maar tot nu toe gaat alles goed, echt veel mooier dan xp, veel handige extra's.

bluetooth ook heel handig voor verzenden van bestanden van je mobiel naar je laptop. ( kan je de kabeltjes laten liggen).

Geluid, voor een laptop, is zeker te doen, maar ik raad aan als je hem thuis gebruikt er een simpel 2.1 setje bij te kopen, dat maakt het games/films/muziekluisteren een stuk leuker.

Het is zeker een aanrader, deze specificaties vind je niet gouw bij een laptop van deze prijs.

verder is het design natuurlijk geweldig, daarom heb ik ook voor hp gekozen, wat neit te zien is op de foto's is dat op het aluminium voor het toetsen bord een soort witte graphics zijn aangebracht: zeer mooi. Ook op de hoogglans zwarte buitenkant dezelfde subtiele witte lijntjes. Hij word wel snel vies, maar je moet heb natuurlijk behandelen als je kind;)

Kortom geweldige laptop.

1 groot nadeel: je heb nergens anders meer zin in dan met deze laptop te spelen.

roedie 19-02-2008

Zeer mooie, degelijk aanvoelende laptop met mooie beeld- en geluidskwaliteit en handige extra's (ingebouwde bluetooth, afstandbediening, webcam). De accu (8 cellen) gaat bij mij ongeveer 3 uur mee, internetten en online radio op de achtergrond. Ik ben zeer tevreden over deze laptop en kan hem dan ook iedereen aanraden.

Utregfanatic 11-02-2008

Heb de laptop nu een week in bezit en ben er redelijk tevreden over. Het enige minpunt wat ik tot nu toe kan noemen is Windows Vista. Dit iconenbolwerk werkt mij aardig op de zenuwen en weet het voor elkaar te krijgen om door het gehele redesign van Microsoft geen spat beter te zijn. Gadgets lijken het enige verbeterde, maar iedereen wist toch al wel dat je die via Java/Yahoo ook kon installeren. Verder lijkt het een logge olifant te worden, want echt snel wordt je laptop er niet van.

De 'glossy'-hype van de beeldschermen is mij ook nog neit helemaal duidelijk, want het maakt niets beter zichtbaar eerder andersom.

Maar de laptop draait tot nu toe met gemak de klassieker Medal of Honour en Adobe CS3 (Photoshop & Flash), want deze laatste programma's is toch waarvoor ik een nieuwe laptop heb aangeschaft. Ik geen Vista nog een week voor ik er XP op zet en waarschijnlijk is de laptop dan helemaal supersnel.

Het uiterlijk van de laptop is ook super, ik heb deze zonder te zien gekocht en was een welkome opsteker.

Topper 02-02-2008

Super mooie geweldige laptop, heb hem als verjaardags cadeau voor mijn vrouw gekocht maarja zit er meer achter dan zij....
Hij is lekker stil en heeft een perfect beeld.
Kortom je hebt heel veel voor weinig geld.

Ed.F. 29-01-2008

5e laptobber in 15 jr. tijd; prijs per elke nieuwe aanschaf grofweg gehalveerd! Deze keus dus voor prijs/kwal. afgaande op specs. Na drie dgn zwaar tevreden..
één kanttekening: netvoedingaansluiting
pakt niet altijd, waarschijnlijk te te verhelpen met tapeje of i.e.d. Anderen soortgelijke ervaring?
Verder als opmerking dat ik dit app. buitengewoon stil vindt werken in vergelijk tot oudere maar ook tot diverse vergelijkbare app.
Installatie van e.e.a. echt vanzelf, no problems;
Ook ruimte genoeg voor een toekomstige event. dualboot dus al met al:
Tot dusver Happy met Hoofdletter!!

rick5007 28-01-2008

zeer fijne laptop.

beeld is erg mooi
geluid is erg goed voor een laptop
snelheid is ook zeker over te spreken
vormgeving en degelijkheid is ook tip top

games op deze laptop is ook er fijn. ghost recon advanced warfighter speelt die makkelijk af.

ook er stil.

had wel een klein probleempje met het instaleren van alles maar na met de helpdesk van hp gebeld te hebben was dat zo weer verholpen. ook erg goed dus.

Montana 15-01-2008

In één woord geweldig ding. Super snel en voelt heel degelijk aan. Hij ziet er verder fantastisch mooi uit. Ik heb de laptop een week geleden in Duitsland gekocht. De betreffende HP laptop moet in Nederland volgens mij nog op de markt komen. Maar ik kon zoals altijd, tevens noodgedwongen, niet wachten.

Voor de twijfelaars zou ik zeggen kopen dat ding. Je krijgt er gegarandeerd geen spijt van.

Goede prijs kwaliteit verhouding.