HP dv6700 Pavilion dv6725ed Entertainment Notebook PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP dv6700 Pavilion dv6725ed Entertainment Notebook PC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jorriej 28-03-2008

Sinds een week of twee in het bezit van deze laptop en ik moet zeggen, hij bevalt erg goed.

Het werkgeheugen van 3072 MB werkt erg prettig, evenals windows vista. Daarnaast doet de grafische Geforce kaart prima zijn werk. De harde schijf met een opslagcapaciteit van 160 gb is niet super, maar dit is iets wat natuurlijk makkelijk uit te breiden is met een externe schijf. De vormgeving van de laptop is ook prima, hij oogt strak en modern. Vanwege het 'platte' design is de laptop makkelijk mee te nemen.

Jacotje 10-03-2008

ERg mooi laptop super snel , je kan er spellen meespelen mooi beeld , erg snel (vista werkt perfect super mooi)
waar voor je geld

Roy Scheper 11-02-2008

Laptop ziet er zeer straks uit, mooi dun, erg mooi glanzend scherm.

Ben geen voorstander van Windows Vista, mede doordat het veel meer vraagt van de componenten dan XP, ondanks dit loopt vista zeer goed, de T2330 @ 1.6GHz die er in zit doet zijn werk meer dan goed, ondanks het Pentium Dual Core is, dus niet CD of C2D.

Met 3gb aan geheugen heb je ruimte zat om meerdere programma's tegelijkertijd te openen.

Qua beeldkwaliteit: het glanzende scherm ziet er super uit, je ziet echter wel alle stof en rommel erop, daarbij werkt het in de zon erg moeizaam, je kunt weinig zien.

Geluid: Geluid wat uit de laptop komt is zeer degelijk, geen blikken geluid zoals je bij veel laptops hoort, maar het is gewoon fatsoenlijke kwaliteit.

Snelheid: Zoals ik al zei doet de CPU erg goed zijn werk, heb nergens last van vertraging, werk met Vista in de klassieke look. Reken naast de CPU dus ook de 3GB aan geheugen, en je hebt een lekkere snelle laptop.

De 8400M GS (welke zijn eigen 256MB geheugen heeft, en het dus niet van het geheugen van de laptop afhaalt) van Nvidia doet trouwens ook erg goed zijn werk, speel er af en toe een spel op, iets als Call of Duty 4 op 12800*800 op low draait wel lekker, het is uiteraard geen topkaart, hiervoor moet je toch echt bij een duurdere laptop gaan kijken. Voor mensen die heel af en toe een spelletje spelen is dit wel voldoende.

Vormgeving: De laptop ziet er perfect uit, ik had tevens de keuze uit de 70euro goedkopere Acer, deze is echter een stuk dikker, bij bijv. de Acer zit er aan de linkerzijkant, helemaal vooraan 2 usb poorten bovenelkaar, bij de HP zitten ze naast elkaar, 2 usb poorten bovenelkaar zouden helemaal niet passen, een kleine vergelijking hoe dun de laptop dus is.

De aansluitingen zitten allen aan de zijkant, voorin zit alleen de geluidsaansluitingen, aan de achterkant zit niets. Erg goed over nagedacht vind ik, alles achter in steken is niet altijd even handig.

Degelijkheid: Nog weinig over te zeggen, heb geen last van beschadigingen of iets dergelijks, zal als ik de laptop langer heb wel merken hoe degelijk hij daadwerkelijk is.

Ricardo 04-02-2008

Laptop is perfekt. erg mooi qua uiterlijk maar ook prettig in bediening. Aanrader!