Acer Aspire 7720 G-603G50BN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire 7720 G-603G50BN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

davy schouw 04-07-2008
Geschreven voor: Acer Aspire 7720 G-603G50BN

ik ben erg te spreken over deze laptop.
hij is supersnel en heeft veel in zich.
het geluid had net iets beter gemogen vergeleken met mijn vorige laptop.
maar, er verschijnt een grijns op je gezicht wanneer je de beeldkwaliteit ziet. wat een goed beeld heb je.
en de snelheid! die is ook zeer goed. alleen windows vista vind ik even wennen. en ik vind het toetsenbord ook wat minder, als ik met 10 vingers typ dan tik ik steeds naast de enter.
ik heb de witte versie (echt alles is wit behalve de onderkant van de laptop en de boven kant van het scherm)
daardoor denk ik dat de toetsen misschien na een jaartje wel wat zwart worden, maar dat moet nog blijken.

dommelke 26-05-2008
Geschreven voor: Acer Aspire 7720 G-603G50BN

Een super notebook. Goede snelheid, veel geheugen en een mooi design.

Te veel opties om allemaal te benoemen.

Had hiervoor een asus. Ook perfect maar was nu toe aan een andere. Twijfel tussen asus en acer maar vanwege de BluRay en intern geheugen gekozen voor acer. Deze is veel stiller dan mijn oude asus. Mooi helder beeld vooral met BluRay is dat beeld super ! er zit bij lichtopval van buiten een spiegeling in het scherm maar dat vind ik niet storend. Geluid is voor een notebook goed, maar verwacht geen soundsystem.

Degelijkheid zal de toekomst moeten uitwijzen.

Al met al een perfecte keuze voor mij.

Spanjard 13-05-2008
Geschreven voor: Acer Aspire 7720 G-603G50BN

Ik heb deze laptop sinds vandaag binnen. Ik gebruik al een goede tijd Acer. Deze laptop is mijn tweede Acer laptop en ik moet zeggen dat ik maar niet kan wennen aan de grote van 17 inch maar daar kan ik hem niet op afrekenen. Windows vista premium heb ik naar 2 uren gebruik toch maar afgehaalt ik werd er geirriteerd door de lage snelheid in windows VISTA. dus hier pro's en mins.

pro
- mooi design al is dat smaak en ik vind witte toetsen dus nix.
- snelle laptop met windows xp dan.
- full size toetsenbord
- zoals gewend van Acer goede sneltoetsen via Fn
- niet bijster warm op de schoot! maar ja hij is ook groter!
- zeer snelle videokaart voor deze prijsklasse!
- blueray! dat is toch een stuk toekomst voor een prikje!

min
- het touchpad zit te dicht bij het toetsenbord waardoor ik dus het touchpad dan ook uitschakel als ik tik het is zooo irritant misschien kwestie van wennen om er omheen te werken. maar zekern niet zoals gewend en ook niet prettig dus.
- scherm had iets lichter gemogen kwa contrast vind het nog steeds donker vergeleken met sony vaio laptops.
- het geluid is het ergste aan deze laptop kraaaak kraak kraak wat ik ook instel.. uiteindelijk moet het volumen omlaag zodat het zacht klinkt voordat het goed klinkt.
- saai design van de binnenkant.

Tomarvo 15-04-2008
Geschreven voor: Acer Aspire 7720 G-603G50BN

Sinds enkele weken deze laptop in bezit. Byzonder snel voor een laptop. Geluid is goed, het is geen desktop. Ook met wireless lan geen problemen. Heb nu naast Vista ook XP geinstalleerd, geen problemen, even zoeken naar de juiste drivers. Als je Wlan niet of slecht werkt zal dat waarschijnlijk aan de drivers liggen. Verders een zeer complete laptop, die uitstekend voldoet.

klaas133 07-04-2008
Geschreven voor: Acer Aspire 7720 G-603G50BN

Notebook een paar weken in bezit, werkt redelijk. Beeldscherm is vooral bij kunstlicht heel mooi, bij daglicht is het zicht wat minder. Geluid erg blikkerig. Bij aankoop heel veel programma op de harde schijf waarmee je niks kan, allemaal reclame, kostte zeker een uur om een enigzins werkzame computer te krijgen. Wlan werkte slecht of niet. Op aanraden van helpdesk acer twee keer een bios update gedaan zonder veel resultaat. Schijnt een bekend probleem te zijn bij deze computer, maar oplossingen zijn er niet voorhanden. Helpdesk zeker niet deskundig. Geluid van koeling niet erg aanwezig, maar zeker niet superstil.

acj 29-02-2008
Geschreven voor: Acer Aspire 7720 G-603G50BN

Prachtig notebook,met 3gb geheugen is het meteen het max. dat Vista ondersteund, inderdaad fluisterstil, veel hdd, 17 inch scherm, leuke videokaart en natuurlijk de blue ray bonus, helemaal nu dit formaat het heeft gewonnen.
Wat ik wel wat zielig vind is de dvi-aansluiting, op zo'n notebook zou je toch hdmi verwachten. Nu zit je weer met extra kabeltjes voor geluid.
Persoonlijk ben ik ook niet weg van die glimmende schermen, maar daar zullen we het mee moeten doen, er is niet veel anders meer te krijgen, (daarom wel een 8.) Het ziet er degelijk uit, maar ik vind, dat je dat pas kunt beoordelen als het ding een jaar oud is. Geluidskwaliteit is prima, houd wel in de gaten, dat het een notebook is en geen hifi-installatie

TinGoose 24-02-2008
Geschreven voor: Acer Aspire 7720 G-603G50BN

Nou moet 't wel zeggen dit model overtreft m'n andere Acer 9303 WSMi_200.

Uiterlijk buitenkant zeer luxe, binnenkant kon beter, misschien een andere kleur wat meer accent geeft als de omhulsel!

Snelheid zeer snel, laad Vista op in 30sec, natuurlijk zonder de pregeinstaleerde software oa. Norton 60 dagen trial, heb meteen die rotzooi afgehaald en ander AntiVirus prog. erop gedaan.

Grafisch ook zeer snel want bij de meeste ander laptop word alleen een nVidia GS versie of lager geinstaleerd maar dit heeft een 8600 GT versie beduidend sneller, dat merk ik ook in zware games dat ik speel, oa. Crysis!

En ja met 3Gb geheugen lijk dit laptoppie of je in een Mercedes rijd, soepel, aangenaam en snel!
Hij maakt heel weinig geluid qua voeding is 't heel stil, behalve als je zware games draait, maar dat lijk me ook vrij logisch.

En niet te vergeten 't heeft een BluRay Disc, voor dit prijs klasse krijg je bijna nergens bij een ander laptop.

Wat 't geluid betreft zeer slik lekker basgeluidje van de subwoofer, 'tis geen Bose speakers maar toch aardig normaal geluid wat je van een laptop verwacht anno 2008 model!

1 minpuntje eraan vind ik voor dit prijsklasse jammer dat er geen TV-tuner kaart erinzit maar goed, ken ook niet alles hebben ;-)

En je hebt ontiegelijk veel HD schrijf ruimte van 0.5 Terrabyte oftewel 500GB, HD is redelijk snel ook in games!

Al en al een zeer degelijk laptop en zeer zeker 't geld waard, een TOP aanrader mocht je een laptop zoeken in deze prijsklasse!

johra 11-02-2008
Geschreven voor: Acer Aspire 7720 G-603G50BN

Sinds een paar dagen deze laptop in bezit, en helemaal tevreden.
Laptop aanzetten en even de instalatie doorlopen, duurt ongeveer een 3 kwartier , en hij is helemaal klaar voor gebruik.
Hij heeft 500GB geheugen en dit is verdeeld in 3 partities.
De draadloze verbinding zag hij gelijk ( sitecom ), surfen gaat snel , spelletjes mooi ( voor zover mijn zoon heeft gespeeld ), en het geluid, is subbliem.
Bij deze laptop krijg je een demo blu ray schijfje, en je weet niet wat je ziet zo ontzettend mooi zuiver beeld.
Ja deze laptop speelt dus blu ray af!, ook heeft hij een output voor hdtv.
De webcam (1.3 ) , werkt goed.
Er zit ook bluetooth op, en uiteraard heb ik deze geprobeert te conecten met mijn mobiel (SGH D900i ),
en dat ging ook gelijk goed, overdracht gaat snel.
Zoals jullie lezen, ben ik supertevreden en is deze laptop een echte aanrader , zeker voor de spelletjes fanaten.

Groetjes