Sony VGN-NR21S/S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony VGN-NR21S/S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Robus 12-10-2008
Geschreven voor: Sony VGN-NR21S/S

Op zoek naar een aanbieding, kruiste deze laptop mijn pad enkele maanden terug. Voor de prijs kon ik hem niet laten liggen. Tot nu toe ben ik er zeer content mee. De vormgeving is zeer fraai en de laptop is fluisterstil. Ergonomisch gezien klopt het ook, hoewel ik ook twee minpuntjes onderind: bij het typen, kan het voorkomen dat je met de palm van je hand onbedoeld op één van de muisknoppen klikt. Bij het optillen van de laptop kan je ook per ongeluk de ejectknop van het DVD station indrukken. Valt allemaal mee te leven! Het (Sony) software pakket is zeer compleet. Het beeldscherm is wat flets en met name licht vormgegeven websites komen daardoor niet zo uit de verf als op een 'gewone' monitor. Geluidskwaliteit is goed genoeg om af en toe wat muziek te luisteren of een spelletje te spelen. Alles bij elkaar een prima laptop!

Zwaan 14-04-2008
Geschreven voor: Sony VGN-NR21S/S

Hiervoor had ik een Apple Macbook, maar na wat gedonder met garantie toch maar voor deze sony gegaan. Het valt me niet tegen! Hij is heel stil, snel en typt lekker. Het beeld is ook goed, maar kan wel iets beter in vergelijking met de Mabook. De ribbeltjes op de bovenkant vind ik erg mooi, maar het had opengeklapt wat mij betreft weggelaten kunnen worden.

Voordelen:
Stil, behoorlijk snel, lekker toetsenbord (is toch wel eventjes wennen), super zuinig: 30 watt op mijn verbruiksmeter en de laptop is heel goedkoop voor de goede kwaliteit.

Nadelen:
de harddisk is gebruikt de kast als klankkast waardoor je heel licht toch de HD hoort en soms kan ik een heel lichte wine horen van de fan. Scherm kan volgens mij beter (meer contrast & kleur, scherpte is goed).