Fujitsu P AMILO Pi 2512

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fujitsu P AMILO Pi 2512 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Silvie 03-05-2008
Geschreven voor: Fujitsu P AMILO Pi 2512

Heb deze laptop nu ruim een maand in het bezit. Ben erg tevreden met mijn keuze. Helaas wel al 1 x gecrashed en hem helemaal opnieuw moeten installeren... alles verloren gegaan. Helaas, waarschijnlijk veroorzaakt door een virus.

Verder overigens een zeer goede laptop. Een echte aanrader. De laptop is zeer stil, zelfs de ventilator, die je overigens maar zelden hoort (bij mijn oude acer laptop hoorde je die voortdurend aangaan). De accu gaat dik 3 uur mee, zelfs tijdens downloaden, bewerken van bestanden etc. Energiebeheersysteem met verschillende mogelijkheden waarbij je accuduur en prestaties in kan stellen zoals jij graag wil. Echt super ideaal! Beeldkwaliteit is erg goed, wat een prachtig en rustig beeld met heldere en scherpe kleuren. Echt prachtig. Daarnaast start hij zeer snel op (en sluit ook snel af). Verschillende standen: slaapstand, sluimerstand etc. En dan heb je nog eens 250 GB en 2048 MB intern geheugen!!! Wat wil je nog meer.... Een echte aanrader.

j.v 17-04-2008
Geschreven voor: Fujitsu P AMILO Pi 2512

prima laptop voor een goede prijs.
zeer gebruiksvriendelijk in gebruik alles zit er op en er aan voor standard gebruik
een aanrader om te kopen
alleen het geluid is wat minder daar zit een soort echo in ook met oordopjes mischien is dat nog in te stellen?

kiregh 03-04-2008
Geschreven voor: Fujitsu P AMILO Pi 2512

Vandaag is het de tweede dag dat ik de gelukkige bezitter ben van deze notebook. Ik ben iemand die bij apparaten erg veel op het uiterlijk let. 'Nooit een Fujitsu Siemens'! was dus eerst mijn motto.
Door de ontzettend scherpe aanbieding heb ik mijn principes over boord gezet en ben met deze notebook aan de slag gegaan.

En ik kan bijna niets anders dan lof spreken. Het apparaat valt qua uiterlijk nog best mee, maar het zijn vooral de prestaties voor deze zeer kleine prijs die deze laptop zeer waardevol maken. Door de 2 GB intern geheugen en de dual core processor van Intel draait Windows Vista soepel. Fujitsu Siemens levert weinig poespas bij, zoals veel andere fabrikanten wel doen, die ik toch alleen maar zou verwijderen. Wel meegeleverd wordt een 60 dagen proefversie van Office 2007.
De laptop is zeer stil! De harde schijf maakt bijna geen geluid en de ventilator is uit te schakelen. Alleen de dvd-writer wil nog weleens wat geluid maken.
De batterijduur is gewoon goed. De laptop heeft het bijna 3 uur gedaan terwijl ik bestanden aan het kopieëren was. Het geluid klinkt niet heel erg slecht. Dit heb ik erger meegemaakt. Ook voelt alles lekker stevig en degelijk aan en de beeldkwaliteit is gewoon goed. De snelheid is zoals ik al eerder zei goed en voor deze belachelijk lage prijs is deze notebook gewoon aan te raden als je twijfelt! 250 GB HDD!!