HP dv9800 Pavilion dv9890ed Entertainment Notebook PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP dv9800 Pavilion dv9890ed Entertainment Notebook PC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Luna1 28-07-2008

Prachtige laptop, kan niet anders zeggen! Mooi geluid, prachtig beeldscherm, MS Vista valt reuze mee.
Na heel lang snuffelen op internet voor deze gekozen en heb er absoluut geen spijt van.
Het enige waar ik mee zit is de draadloze muis (Logitech V220 Cordless Optical) deze werkt perfekt totdat je naar een andere gebruiker overschakeld, dan houdt hij er mee op en moet je eerst de usb eruit en in doen voordat hij weer werkt.
Ik was vanmiddag met de HP online HELP (chatten) bezig, werkt geweldig trouwens, maar was een beetje laat. Ze sluiten om 18.00 uur, dus morgen maar weer een poging doen !

Miss Dutchie 29-06-2008

Nu een paar weken in bezit. Heb geen last van de klachten zoals deze bij de andere review zijn beschreven. Het is een zeer fijne laptop! Hij werk snel en prettig. Het toetsenbord voelt goed en stevig aan en typt prettig. Het geluid wat uit de boxen komt is ook erg goed. Het beeldscherm is erg helder. De tiptoetsen zijn precies gevoelig genoeg. Ook de muis werkt fijn.
Ben zeer tevreden over de laptop! Echt een aanrader!
Over de service van HP kan ik niets vertellen, hier heb ik nog niet mee te maken gehad.

P.S. van onzinnige reclame heb ik geen last. Je ziet alleen de eerste keer een icoontje in beeld maar that's it. Die kan je er namelijk zo afgooien.

Dutcharmy 04-06-2008

tja, ik heb in mei bij de dv9890 gekocht en bij levering bleek de seal verbroken te zijn en er een deukje in de laptop te zitten. (net onder de ctrl toets rechts)
ik heb meteen een nieuwe gekregen.....

na 2 weken begon het rooster dat de speakers bedekt krom te trekken en lost te laten ook begon de behuizing bol te staan....... zo iets nog nooit mee gemaakt en HP heeft dat ook niet (zeggen ze)

ik heb de laptop weer terug gestuurd en zit er nog op te wachten.... ze hebben me weer een nieuw exemplaar beloofd! verder is het beeld super en het geluid ook. wel meld hij mij een draadloos netwerk sloom aan.

ook krijg je super veel reclame aangeboden beetje raar............