Compaq 8710w (T9500/4096MB/200GB)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Compaq 8710w (T9500/4096MB/200GB) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

EKL 26-09-2008

Lang gezocht naar een mobile workstation en via diverse reviews bij de HP8710w terechtgekomen. De prijs is aan de hoge kant maar je krijgt er wel wat voor. Jarenlang trouwe klant geweest bij Dell. Nu de overstap naar HP en ik moet zeggen in één woord uitstekend. Een notebook met alles erop en eraan. Prima beeldscherm (geen glimscherm), een prettig toetsenbord en, heel handig, een nummeriek toetsenbord aan de rechterkant, Blue-ray, HDMI, snelle HD, alles erop en eraan. Vista business 32-bit en 64-bit en XP pro bijgeleverd. Op reis prima hanteerbaar, de accu gaat lang mee. Een echte desktop vervanger dus.

Marescadesign 21-09-2008

Jaaa wat een topsnelle laptop/workstation, heerlijk gewoon.
Zijn prestaties maken zijn lelijkheid goed :)
Erg snel op accu (merkt niet of je op accu of netstroom werkt), even wennen aan vista maar dat komt wel goed.
Echt een aanrader!