Acer Aspire 2920-6A4G32MN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire 2920-6A4G32MN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

woef 01-03-2009
Geschreven voor: Acer Aspire 2920-6A4G32MN

Ik heb deze laptop gekocht, omdat deze formaat mij aansprak... Nou ik wilde eerst mini-laptop hebben, maar het is geen snelle ding, en niet eens uitgebreid en geen dvd-drive...Dus zag ik deze laptop, en toch maar 12,1 inch, toen ik hem kreeg, moest ik wennen aan formaat! En internetten ging prima, ook snel , heb ook dvd film gekeken, uitstekende beelden!!
En Webcammen met msn ging erg goed, ik had erg mooie beelden, veel bezoekers zagen mij zo veel beter!!
2 nadelen van deze laptop zijn ; geluidsregelaar is meestal niet van begin naar stop, maar dat gaat door met draaien van draaiwiel..Zou best kunnen dat die snel kapot is gegaan. En Accu gaat maar 2 uren mee ( hoogste en beste prestaties )
En niet zo zwaar.
Ik ben zeer tevreden over deze laptop!
Gebruik hem voor multimedia
dat wil zeggen : Films kijken op laptop!