Sony NR Vaio VGN-NR31Z/S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony NR Vaio VGN-NR31Z/S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

keepertje 05-01-2009
Geschreven voor: Sony NR Vaio VGN-NR31Z/S

Ruim twee maanden in bezit nu. Schrijf deze motivatie achter het bewuste object. Hij doet het.

Ten eerste; het is een Sony, dus de vormgeving is mooier dan bij veel andere laptops uit het 'goedkopere' segment.

Beeld is geweldig, geluid is voor laptopbegrippen goed. Snelheid etc. is voor dit segment gewoon prima. Opvallend aan deze laptop is dat er haast geen extra knoppen aan de laptop zitten. Geen los volumeknopje bijvoorbeeld, moet je gewoon doen met je toetsenbord. Boven het toetsenbord zitten dus ook helemaal geen losse knoppen. Op zich geen probleem vind ik.

Enige nadeel wat ik tot nu toe heb ondervonden is dat Vista af en toe een beetje vreemd draait. Gaat-ie bij Gmail opeens haperen bij het toetsenbord. Maar dat ligt overduidelijk niet aan de laptop maar aan een of andere bug in Vista. Overigens zit er absurd veel 'rommel' op de laptop bij aanschaf. Picasa, Google Earth, een rare spelletjessite dinges, trialversion Norton én Office en weet ik veel wat nog meer. Aanrader: gooi het er allemaal af en begin met een zo schoon mogelijk Vista.

Conclusie: laptop doet het uitstekend, over de duurzaamheid en de service van Meneer Sony valt nog weinig te zeggen. Wellicht later meer daarover.

Epicurus 21-10-2008
Geschreven voor: Sony NR Vaio VGN-NR31Z/S

Na enige tijd ander merk (Acer) nu weer terug bij Sony. Verademing; alles voelt degelijk. Prima ergonomisch vormgegeven, handig ingedeeld (is bij Acer af en toe wat anders...).
Notebook start snel op, scherm is prachtig, 3gb ram is voldoende, geluid is voor notebook aardig. Accu gaat ongeveer 2 uur mee.
Aanrader.

Sonney 15-09-2008
Geschreven voor: Sony NR Vaio VGN-NR31Z/S

Zeer mooie laptop, zeer snel en valt nog wel aardig mee te gamen. Het beeld is ook erg helder, zelfs al schijnt de zon erop. Een nadeel alleen is dat er geen bluetooth inzit en geen webcam. Vista draait ook goed op dit systeem!