MSI Wind U100-021NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de MSI Wind U100-021NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

DafkeN 19-12-2008
Geschreven voor: MSI Wind U100-021NL

even wat plus punten en min punten opnoemen:

Plus punten:
-(Je kiest er voor, voor zo klein te zijn en is klein!)
- Weegt niks
- het scherm is gewoon machtig LED-Scherm heel fijn!
- 160 GB
- groot klavier
- Webcam ( vind ik wel handig)
- Word niet warm (2 dagen laten aanstaan en downloaden en erop werken)

Min punten:
- Je hebt het geluid niet zoals gewone computers , maar geen KLAGEN van , zoals sommige hier zeggen...
- Batterij soms rap op...
- Jammer geen Vista

Voor der rest TOP laptop !! zeker aan te raden!

Koitje 18-10-2008
Geschreven voor: MSI Wind U100-021NL

Voor mij ook een ontzettend mooie netbook MSI Love Edition men moet nu eens ophouden met het gezeur alles werkt perfekt ook het geluid is niks mis mee. Wel even de laatste updates bijwerken van MSI. Dit doe ik met Driver Detective.

WouterL 12-10-2008
Geschreven voor: MSI Wind U100-021NL

Voor mijn studerende dochter gekocht, als aanvulling op een wat oudere vaste computer. Maar die is al afgedankt: de MSI vervangt hem moeiteloos. Voeding, scherm, muis, toetsenbord en boxen aansluiten in tien seconden en ze heeft ook een volwaardige vaste pc. Alleen letterlijk lichtgewicht ( 1 kilo). Ik zou er jaloers op worden...

jlpri 05-09-2008
Geschreven voor: MSI Wind U100-021NL

Reeds enige tijd in bezit, eerst flink uitgeprobeerd. Het scherm valt erg mee, ook de snelheid ben ik tevreden over. Slechts een minpuntje: het geluid!!
Hij is zeer handzaam, ook het toetsenbord werkt erg prettig!

Hidde D. Kuiper 02-09-2008
Geschreven voor: MSI Wind U100-021NL

Twee weken in bezit. Heel stil! (Stiller dan de identieke Medion die hoorbaar koelt). Sneller dan ik had verwacht. Accu redelijk snel leeg. Zeer leesbaar display zelfs bij fel zonlicht redelijk. Geluid is heel blikkerig. (Mijn Nokia E51mobiel geeft een veel beter geluid!). Toetsenbord is goed voor zo'n klein ding. Ze hebben de HD keurig in twee partities ingedeeld zodat je je data veilig kan stellen bij een re-install. Super!
DVD speler wordt niet echt gemist want alles kan ook via een portable harddisk geladen worden of grote USBstick.
Met deksel opengeklapt blijkt hij wat topzwaar en dreigt hij makkelijk achterover te vallen. (Oppassen bij tafelranden!). Lang snoer aan adapter. Handig.
Met dit apparaat heb je niets meer nodig tenzij je wil gamen. Alles zit erop.
Oh ja, gooi Officepakket eraf en installeer de gratis pakketten OpenOficce of LotusSymphony. Hetzelfde resultaat en gratis.

Renee236 15-08-2008
Geschreven voor: MSI Wind U100-021NL

Ik heb de MSI Wind sinds gisteren, en ben er zeer tevreden mee.
Ik ben blij met het toetsenbord, maar dat hangt ook af van je voorkeuren. De meeste toetsen zijn full-size, maar met zo'n klein laptopje zijn er natuurlijk compromissen gedaan.
Het scherm is goed, niets mis mee. Erg prettig dat ie 1024x600 is, bijna alle websites zijn te bekijken zonder horizontaal scrollen.
Met goede snelheid programma's geïnstalleerd. Ik heb er Office 2003 opgezet, er zit een demo-Office 2007 bij maar ik heb twijfels over hoe lekker dat loopt.
Geluid is voor mij minder belangrijk, als ik een film ga kijken zou dat toch met koptelefoon zijn denk ik.
De batterij gaat wel hard leeg, zeker met wireless aan. Er zijn extra battery-packs te krijgen met 6 cellen (ipv 3, die er standaard in zit) en dus langer meegaan, tot wel 5 uur.
Verder is het een héél mooi computertje. Lekker klein, voor mijn studie en de bijbehorende reistijd in de trein ideaal want je sjouwt je niet een breuk.

tigerx 12-08-2008

ik heb vandaag na 2 maanden wachten deze laptop opgehaalt
eerste wat me opviel was dat ik niet meer blind kon typen dit komt omdat letters dichter bij elkaar waren
maar na 2 uur gefrusteerd raken viel dat opzicht wel mee was gewoon wennen

geluid is wel oke beter dan de packerd bells die ik heb gehoort

beeld niet veel op aan te merken

snelheid is behoorlijk goed msn youtube films allemaal top morgen wat games proberen

minpunten niet echt misschien te kleine touchpad van 5 cm maar waarschijnelijk ook even wennen

+ punten klein maar fijn
in laptop tas blijft ie onder die 15 inch dus makkelijk mee in school tas

zover ik weet vind ik het een prima low budget laptop voor school gebruik