MSI Wind U100W-005NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de MSI Wind U100W-005NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Hulpeloos 17-10-2008
Geschreven voor: MSI Wind U100W-005NL

Ontzettend mooie notebook, sommige zeuren over de uitvoering van de Love Edition (hartjes) maar dat zal mij een zorg zijn, hij werkt fantastisch. Het kostte me 2 dagen om hem onder de knie te krijgen maar nu werkt alles pico bello. Zeer tevreden. Het geluid van de ingebouwde microfoon is een minpuntje dat krijg ik met geen mogelijkheid zo ingesteld dat je normaal zittend zou kunnen spreken om verstaanbaar te zijn. Oplossing: headset of losse microfoon dan werkt het perfect.
In het audio menu onder Opnameregeling zijn niet alle schuifjes in te stellen helaas, de stereomix en microphone volume zijn grijs gekleurd (wat wil zeggen dat je de schuifjes niet kunt omhoog of omlaag kunt zetten. Realtec hierover geschreven. Misschien dat bij een upate dit is opgelost, maar ik ben altijd wat huiverig voor updates.