Packard Bell Easynote BG45-U-041

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Packard Bell Easynote BG45-U-041 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

michiel_kromhout 25-10-2008

kon heeeeel lang niet kiezen tussen 10 of 15 laptop en vond de 13MacBook veel te duur...en toen kwam dit apparaatje ineens tevoorschijn. 3GB geheugen is prima voor Vista (misschien ga ik toch nog terug naar XP voor meer snelheid / maar dit is een fun apparaatje dus een krachtpatser hoeft het niet te zijn) en verder werkt alles meteen goed. Geen Bluetooth is gemiste kans vind ik want het blijft toch fijn om met een muis te werken maar je kunt voor een tientje een micro/BTadapter kopen en dan ben je ook klaar. Afwerking mooi en hij is echt lekker klein en licht en met een zeer ok toetsenbord.

1nge 21-10-2008

Ik heb deze laptop enkele weken in bezit en hij bevalt me meer dan goed! Ik had voorheen een 15,4 inch Acer-laptop, welk zwaar was om mee naar school te nemen. De echte mini-laptops vond ik te klein en dan is 12,1 inch een perfecte tussenmaat. Het toetsenbord is in het begin wat wennen. Cd/dvd-drive mist, als oplossing heb ik een externe drive gekocht, die al verkrijgbaar is voor 50 euro.
Hij is lekker licht en supersnel, ik ben er echt heel blij mee!

info88 02-09-2008

Heb dit compacte laptopje nu een aantal dagen in huis. Hij bevalt me prima! Werkt zeer snel voor een notebook van dit formaat. Toetsenbord is wat wennen, maar na een klein aantal uurtjes heb je dit onder de knie. Een aanrader voor een ieder die graag een echte MOBIELE notebook wil dat echt overal naar toe te nemen is. Hiernaast is de notebook erg geruisloos en werkt hij superfijn.

dennismartine 23-08-2008

Klein maar fijn. Een ideale schootmaat, deze 12 inch. Goed uitgerust met 3gb geheugen en 160gd harddisk en zeer betaalbaar. Een cd/dvd drive mist, maar of die nu echt nodig is.... ik heb hem nog niet gemist en als het nodig is ets te branden dan heb ik npg een pc achter de hand. De batterijduur is met goed 2 uur netjes. Toetsenbord is wat wennen, de toetsen zijn iets kleiner dan gewend; maar dat went snel.