Acer Aspire 8920G-6A3G25BN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire 8920G-6A3G25BN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

karbus 26-10-2008
Geschreven voor: Acer Aspire 8920G-6A3G25BN

Prima laptop. Ik heb deze gekozen vanwege het 18,4 scherm en de hoge resolutie.
Nog geen moment spijt van gehad. Het is een volwaardige desktop vervanger.
Ik ben een intensieve gebruiker dus ik heb er wel een draadloos toetsenbord met muis bij genomen voor de ergonomie.
Hiervoor heb ik een uitschuifbaar plateau onder de eettafel laten maken door mijn man. Helemaal geweldig.
Het bureau kan de woonkamer uit.
De snelheid van het systeem is prima. Er wordt veel extra software meegeleverd. Ook de nodige trialversies, die heb ik er meteen afgehaald.
Maar NTI mediamaker is bijv. een prima pakket ipv Nero dat ik voorheen had. Niet te zwaar, dus ook geen aanslag op het systeem.
Het geluid is aardig in vergelijking met andere laptops maar ik ben niet dolenthousiast. Voor films is het goed maar muziek vind ik absolutie niet goed klinken. Veel te licht.
Wie weet schaf ik binnenkort nog zo'n setje van logitech of Apple aan waarmee je een draadloze verbinding richting speakers van de stereo kunt maken.
Al met al een prima laptop, ook voor de meer veeleisende gebruiker. O ja, het beeld is echt geweldig!

Karin

rob sp 19-09-2008
Geschreven voor: Acer Aspire 8920G-6A3G25BN

zeer fijn te bedienen super geluid,en zeer mooi beeld echt waar voor je geld