Dell Studio 17 (N0173504)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dell Studio 17 (N0173504) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

naam 9 04-02-2009
Geschreven voor: Dell Studio 17 (N0173504)

Uitstekende laptop, genomen met het WLED scherm, zeker aan te bevelen, i.v.m. minder energie verbruik.
Nu 3 maanden in gebruik.

dilbert 05-01-2009
Geschreven voor: Dell Studio 17 (N0173504)

dell zet zoals gewoonlijk een degelijke laptop neer die als desktopvervanger gezien moet worden. ik had gekozen voor de versie met het wled scherm van 1440 x 900 er is tegen meerprijs ook een full HD scherm te koop maar dit wled scherm is buitengewoon helder en scherp en door de led techniek ook zuinig. het teoestenbord typt erg prettig en er zitten voldoende aansluitmogelijkheden op 4 x usb blue tooth HDMI en kaartlezer en firewire, efin genoeg dus.
het geluid is niet groots maar met een koptelefoon is dat veel beter.
het Dell Dock is erg handig om de meest gebruikte taken voor handen te hebben.
vista draait er goed op en zker als je de overbodige software verwijderd, google tools bv.
persoonlijker kun je de laptop maken met een ander kleur deksel of leuke print.
en deze dell is stil!!
batterij kan bij laag processor gebruik bijna 3 uur mee denk ik.
de videokaart is een prima kaartje die ook best spellen aankan als je de resolutie middelmatig instelt.