Sony VGN-AR41L

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Sony VGN-AR41L op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Firefox NL 09-07-2007
Geschreven voor: Sony VGN-AR41L

Laptop (desktop vervanger) heb ik nu 4 dagen in bezit:

Wat natuurlijk als eerste opvalt is de mooie vormgeving zoals we van Sony Vaio gewend zijn (en voor de meesten onder ons een belangrijk punt zal zijn om deze AR41L aan te schaffen)

Het 17breedbeeld scherm had ik het liefst met een hogere (1600) resolutie gezien, maar het x-black scherm geeft zondermeer een perfect beeld.

Vista werkt bijzonder prettig met 2GB intern geheugen, 160 HD en snelle 7100 duo core 2 processor en prima videokaart. Vista geeft overall niet voor niets een score van 4,7 aan.

Bluetooth is niet aanwezig. Gezien de afmetingen had er gemakkelijk een numierk veld toegevoegd kunnen worden, Het toetsenbord is niet verlicht (had 'n zeer handige optie kunnen zijn).

Bijgeleverde software : norton security trail, Adobe elements, office 2007 trail, Vista Premium.

p.s. let bij het voor het eerst openklappen van het scherm op de (un)lock schakelaar aan de voorkant!

Waarom deze laptop aanschaffen?

Een eenvoudig antwoord: de prijs - kwaliteit verhouding is uitstekend!

Ben zeer content met deze laptop (desktop vervanger).