HP dv7 Pavilion dv7-3150ed Entertainment Notebook PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP dv7 Pavilion dv7-3150ed Entertainment Notebook PC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

chipdolingana 25-09-2010

Gewoon een lekkere super machine. helaas een paar minpuntjes voor mijn gebruik

Acronis cd draait niet (start niet op. de geinstalleerde versie werkt wel maar recovery is dus wat lastig)
zelfde geld voor maar HD check tool spinrite

maar het ergste. de door mij aangemaakte recovery dvd's werken dus niet. hij geeft als hij klaar is dat hij niet gelukt is en dat ik het nog een keer moet proberen.

nou zou ik volgens support de dvd's moeten bestellen (bijna 40 euro)
maar misschien is er wel iemand anders in het zuiden van het land die mij hier bij kan helpen.

verder kan ik hem nog steeds iedereen aanraden

Raymond, Chipdolingana (you can find me)

peter.t 07-08-2010

Ik heb deze laptop gekocht toen hij net uit was en dan betaal je natuurlijk de hoofdprijs. Even wat plussen en minnen op rij:

+ Mooie beeldkwaliteit
+ Snelle processor
+ Solide constructie
+ Stille koeling
+ Voor een laptop goed geluid

- Pianolak krasgevoelig
- Snelheid brander valt tegen

Tot nu toe erg tevreden met de laptop al is het wel irritant dat de voor-geinstaleerde (proef)norton software er bijna niet af te krijgen is(ik gebruik een ander anti-virus prog.). Uiteindelijk met een tool van de Symantec-website is het gelukt om Norton compleet te verwijderen.

arnoldblaauwe 23-06-2010

Na 2,5 jaar was mijn ASUS laptop overleden. Zowel het beeldscherm als de videokaart kapot. Net buiten de garantie, dus vond ASUS het niet nodig om op mij mails te reageren. Jammer, dan maar een ander merk. Het werd deze HP en ik ben er blij mee. Geweldige snelheid en hij kan veel toepassing met gemak tegelijk. Converteren van een video in Pinnacle en tegelijk een DVD branden lijkt geen enkele moeite te kosten. En last but not least: hij is heerlijk stil! Dat was met de ASUS wel anders. Daar had ik af en toe het idee dat hij ging opstijgen! Puntjes van kritiek zijn er natuurlijk ook:
-Veel HP software waar ik niets mee wil.
-alle aansluitingen zitten aan de zijkanten. (vind ik niet zo prettig)
-stof en vette vingers zie je erg op het glimmende zwart. (maar bij geleverde doekje doet het goed)

Maar voor al het overige: een prima laptop met een prachtig scherm. Een goede desktop vervanger.

Erg blij mee!

peejjee 11-06-2010

Sinds drie fagen in bezit. Laptop werkt inderdaad supersnel, prachtig LED scherm, prima functies. Updates installeren ging veel sneller als het downloaden ervan. Twee puntjes wat minder;
1. de fan maakt best veel lawaai, veel meer als de Dell en Toshiba hier in huis.
2. bij opstarten en afsluiten klinkt in de rechtse speaker een plofje. Serdar schrijft mogelijk ook iets erover, maar ik kan niet ontdekken of hetzelfde bedoelt wordt. Hebben meer mensen dit euvel opgemerkt?

serdar68 18-05-2010

ook ik heb deze laptop nu een week in bezit.Waarschijnlijk allen meegedaan aan de actie 777.Uiterlijk is super mooi,alleen vingerafdrukken zie je na gebruik op de het glanzend zwart.Maar met het meegeleverde doekje zo weg geveegd.Geluid is ook ok,een film kijken geen probleem.Windows 7 is gewoon super handig in elkaar gezet.webcam is ook oke.Bedankt over de reactie over dat plofje bij opstaren en afsluiten,had al vraagtekens of het wel helemaal goed was.ik zal later een update doen op deze laptop,echt een aanrader.

peter196 12-05-2010

Laptop nu ruim een week in bezit.
Ik ben erg te spreken over deze laptop: Een uitstekende beeldkwaliteit, uitstekend geluid voor een laptop (wat veel mensen niet weten is dat er een ingebouwde woofer in zit, dit geeft een plopje bij het opstarten/afsluiten. Ben hier achter gekomen na contact met de support-dienst van HP). Verder vind ik het uiterlijk zeer geslaagd en mooi afgewerkt, zoals ik het van HP gewend ben. Windows 7 vind ik een verademing t.o.v. Vista; sneller opstarten en afsluiten dit komt natuurlijk mede door de snelle i5 processor. Wat ook de moeite waard is om te overwegen vóór tot aankoop over te gaan is de 1 jaar extra garantie tegen dezelfde condities als in het eerste jaar.
De meegeleverde gratis uit te proberen software heb ik vervangen door eigen software (o.a. de antivirus van Norton
werkt erg vertragend en heb deze vervangen voor de gratis antivirus software "Microsoft Security Essentials"; werkt een stuk sneller.
Al met al heb ik zeker geen spijt van deze aankoop en kan alleen maar zeggen: HP ga zo door, ook met de uitstekende service!

Adc52 09-05-2010

Deze computer is in een woord geweldig. Ik heb het sinds een week. De gebruikte componenten zijn van hoge kwaliteit (speakers altec lansing, core i5, 7200 toeren harde schijf, Gforce videokaart etc.). Het geluid is zelfs erg goed voor laptopbegrippen. Erg duidelijk is ook het led-scherm. Al met al erg tevreden.

Voor identieke producten van Apple betaal je zeker het drievoudige. Natuurlijk heb je dan wel een ander besturingssysteem.

Sharp maart 2009 08-03-2010

---------- update review 08-03-10 ----------

Nog vergeten:
Sorry status van accu wel vermeld.Ja dat krijg je ervan als er geen gedrukte handleiding bijzit. Niet goed, net als de afdekplaatjes van modem en TV :de uiters irritante 5 reclame stickertjes met moeilijk verwijderbare lijm op de binnen plaat geplakt.
Kunnen makkelijk bij verwijderen schade toebrengen aan de plaat.Moet speciaal sticker verwijderaar kopen voor lijmresten en maar afwachten of dit niet beschadigd.(Geen info over).
Had bijna de hele handel geretourneerd.Ik koop wat ik heb gelezen en weet wat er inzit daar zijn geen reclame stickers voor nodig omdat te bevestigen.Onzin en verkrachting van een mooi produkt.Al eens eerder een TV flatsceen geretourneerd, stickers namen bij verwijdering lak mee. Vervelend is ook wel de evaluatie versies van Office. Zet er gewoon op wat werkt en verder niets geen reclame voor 2 maanden. Neemt ruimte,laat rommel achter en moet je weer opruimen.Bovendien koop altijd de CD en geen download.
Toch nog steeds blij mee.
Wordt vervolgt

---------- oude review 07-02-2010 ----------
Gaaf deze laptop. Mooievormgeving.
Snel ook de i5. Speelt prima nieuwste games soepel. Beter dan op mijn oude PC met Pentium 4, 512 mb MSI videokaart en 1000 mb werkgeheugen.
Toetsenbord werkt lekker.
WIN 7 oke. Jammer van Northon
Spam. 60 dagen gratis maar dan verplicht abonnement.Meteen erafgegooid en vervangen voor 1 jr MacAfee.Ook jammer dat je er toch geen
WIN 7 CD bij krijgt.Of andere software. Dit moet je zelf maar branden ook de gebruiksaanwijzingen etc. Is toch wel handig als je dit op CD hebt. Bij scraches kun je toch niet meer nakijken wat je moet doen ! Laptop voelt lekker stevig aan, glans pvc wel mooi maar ook snel plakkerig. Beetje knullig dat modem en TV ingang er wel zijn maar zijn dichtgemaakt,
zit het nu wel of niet onder de plaatjes. Ook draadloos snel en is uitermate makkelijk aan te sluiten.
Vreemd dat niet is te vinden hoeveel reserve de accu nog heeft. Laad overigens snel weer op bij aansluiting op het net. Kortom tot nu toe ben ik er blij mee.
Oh ja hij heeft wel 500 Gig schijf maar beschikbaar is
413 Gig. iv hiermee heeft hij(recovery 2,77 Gig en 17 Gig beschikbaarop(D) schijf (is opzoek info ivm problemen.)?
Je moet toch ook Backup CD maken 4 DVD's Trouwens. ? Meteen doen.
Maar 87 Gig ben je dus wel kwijt voor opslag. Maar die 413 Gig is voor mij genoeg.(kan altijd nog een 2e HD op. Ook makkelijk zijn de knoppen voor Links,muis en r muis, en scrollen, op pijltjes plaat.
Leuke lampjes en lichtjes bij info en aan uit en fingerprinttoetsen.
Glanscherm is mooi. Vraagtekens bij sterkte van de CD houder voelt fragiel en breekbaar aan voorzichtig mee omgaan,ondersteunen bij indrukken van de CD.Cool apparaat verder. Met veel info op het scherm met extra programma's.
Weet nog niet of hij nou op 36 bit of 65 ingesteld staat of werkt.
Wordt vervolgt.