HP dv7 Pavilion dv7-3120ed Entertainment Notebook PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP dv7 Pavilion dv7-3120ed Entertainment Notebook PC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

bats70 07-11-2010

Fijne laptop met 1 groot nadeel, het toetsenbord is 's avonds slecht te lezen , de toetsen glimmen te veel zodat de toetsen slecht te zien zijn, jammer een gemiste kans.

Pilot1960 12-09-2010

Na deze laptop een tijdje flink aan de tand gevoelt te hebben moet ik zeggen dat het een prima product is. De laptop is heel snel (sneller dan mijn desktop met Intel E8400 processor!) en superstabiel wat natuurlijk mede door Windows 7 komt. Het installeren was een fluitje van een cent, de draadloze aansluitingen werden netjes geinstalleerd, alleen als je software moet installeren moet je altijd de 64 bit nemen want daar draait deze laptop op. Het is heel jammer dat dit een van de laatste series met Firewire aansluiting is, er zijn gewoon geen laptops meer met firewire te koop terwijl ik dit juist zocht. Maar deze heeft dat dus nog. Wij hebben al meerdere laptops van Acer en Fujitsu in huis maar deze staat aan de top.

jansenkrot 30-05-2010

Net 2 dagen in bezig, maar het werkt allemaal prima.
Ging eigenlijk voor een laptop van 15inch, kwam terug met een 17inch. Reden: gebruik voornamelijk thuis als 2e PC. Lekker internetten, filmpje kijken, muziek luisteren.
Helemaal top.
Toetsenbord is even wennen, maar dat vind ik altijd wel.
Heb wel een extra losse muis erbij gekocht, vind ik zelf fijner werken.
Prijs was echt top: onder de 600 euro! In de aanbieding bij Office Centre!.

FBOB 21-05-2010

Ik was al heel tevreden over mijn vorige HP (pavilion 9000 serie) en heb ook nu weer geen enkele reden tot klagen. Ik ben een gemiddelde pc gebruiker, speel geen games en doe niet aan uitgebreide foto- of videobewerking. Ik vind het prettig om een goed geluid te hebben als ik muziek luister. De aparte subwoofer zorgt voor een voller geluid bij het afspelen van bijv. Youtube muziekfilmpjes. Even de juiste instelling zoeken en dan heb je voor een laptop een méér dan redelijk geluid. Het beeld is werkelijk perfect. Qua aansluitingen en communicatiemiddelen zit alles erop en eraan. Deze laptop is de perfecte combinatie van een goede prijs (BCC 669,--) en prima prestaties. Er is voor mensen die een laptop voor normaal gebruik zoeken geen betere prijs/kwaliteitverhouding te bedenken. Gewoon doen!