Apple MacBook Pro MC374LL/A 2010

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple MacBook Pro MC374LL/A 2010 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

HermanJTS 20-01-2011

Teleurgesteld om eerlijk te zijn, en begrijp het hele hallelua rond Apple niet...... De goodies zijn duidelijk het LED scherm, iPhoto snelheid, het degelijke keyboard, batterijtijd en de Geschiedenis-functie. De downsides? Mijn grootste ergenissen zijn het mousepad waarvan de klik-functie te zwaar gaat (heb er zere vingers van), de sleepfunctie een zware druk benodigt, het verontrustende lawaai dat de DVD-drive maakt (zwaar zagend, alsof ie de schijf letterlijk bekrast), het tot nu toe vijf keer vastlopen van de machine (...grr), kan jpg-file namen niet veranderen (dat geeft problemen als je foto's op een lijstje wilt overzetten), unieke kabel nodig hebt om je TV aan te sluiten, en een divers aan randapparaten niet compatible zijn (mijn LG en HTC mobieltjes bijvoorbeeld).

jaap8304 26-05-2010

Echt super zo`n macbook
Veel overzichtelijker dan microsoft en ook veel degelijker. De verlichte toetsenbord is ook ontzettend mooi
13 inch is echt een heel mooi formaat hoeft echt niet groter 17 inch is wel heel groot en kwa design is 13 inch ook nog veel mooier