Apple MacBook Pro MC375LL/A 2010

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Apple MacBook Pro MC375LL/A 2010 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

moon28 13-05-2010

Aanvankelijk twijfelde ik sterk tussen een 13'' en 15''. uiteindelijk is een 13'' voor mij meer dan groot genoeg.Erg overzichtelijk en geen problemen met het open staan van meerdere vensters. Hiervoor had ik een 16''.
De laptop is degelijk en mooi vormgegeven. Het opstarten duur ongeveer 35 s. Na even wennen aan het werken met de mac software, blijkt het super eenvoudig. In eerste instantie zocht ik naar al die mappen en mogelijkheden van windows, maar gelukkig zijn die er niet. Alles opent snel, eindelijk niet meer wachten op die eeuwige zandloper! Mail is een prima programma, gekoppeld aan de kalender en het adresboek. Mooie snufjes om alles makkelijk te integreren. Ook office voor mac aangeschaft. Word is wel anders, maar goed te gebruiken. Entourage is een goed alternatief voor outlook.
Iphoto is ook een erg mooi programma en zeer eenvoudig te gebruiken.
En dan de accu: die gaat werkelijk zeker 9 uur mee! Dat had ik niet verwacht. Zelfs met wifi en bluetooth. Magic mouse is eveneens een aanrader, hoewel het trackpad ook prima voldoet.
Het verlichte toetsenbord is erg handig.
Beeldscherm is enorm helder en het geluid veel beter dan ik had verwacht.
Echter bij uitzending gemist is het beeld wat korrelig. Daarvoor is vast wel een oplossing te vinden.
Ook heb ik nog geen duidelijke manier gevonden om mijn mails uit Outlook om te zetten naar Imail. Dus als iemand een tip heeft, dan is dat welkom.

Kortom: geweldige aankoop. Geen moment spijt.