HP Pavilion dv6-3020ed

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Pavilion dv6-3020ed op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

dinges-x 14-12-2010
Geschreven voor: HP Pavilion dv6-3020ed

Ook ik heb een dv6 gekocht voor mijn werk in Saudi. In eerste instantie was en ben ik dik tevreden. Erg goede en snelle prestaties. Helaas is nu net mijn beeldscherm uitgevallen. Dit schijnt een HP kwaal te zijn. Na iets meer dan een jaar (en net buiten de garantie periode) is de interne uitgang van de videochip kapot gegaan. De externe uitgang (2de monitor) doet het nog wel. Voordat de chip het begaf begon mijn laptop enkele weken extreem veel en vaak te koelen. Dat geluid was toch wel iet wat storend te noemen. Ik hoop dat in de nieuwere modelen dit probleem tot het verleden behoord, want verder ben ik goed te spreken over deze laptop. Toetsenbord is ruime en goed te bedienen. Model en ontwerp is gewoon weg elegant en stijlvol. (ik heb de witte versie) Op het uitvallen van mijn beeldscherm na heb ik geen op en aanmerking op de laptop.

Janne95 26-10-2010
Geschreven voor: HP Pavilion dv6-3020ed

Hallo,

Deze laptop ziet er werkelijk fantastisch uit!
Het beeld is erg mooi
Het geluid werkt erg goed
En deze laptop werkt heel erg snel!
Wat ik er ook nog erg leuk aan vind:
- De toetsen staan een stukje uit elkaar (zoals apple's)
- Het uiterlijk van de laptop is erg mooi

Ik moet eerlijk wel zeggen dat de kleur een heel klein
beetje tegenvalt. Ook al is deze kleur heel mooi
(Black Cherry) Ik had verwacht dat het iets roder was. Maar wat al helemaal geweldig is de voorkant van de laptop. Een erg leuke print staat er op!!

Ik hoop dat U wat aan mijn review hebt gehad.
Gr.