Toshiba Satellite L670-143

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Toshiba Satellite L670-143 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

hilda1984 05-08-2010
Geschreven voor: Toshiba Satellite L670-143

Ik heb nu een aantal dagen de toshiba l670-143 in bezit en hij bevalt me prima. Hiervoor had ik een acer 5100 vaneen jaar of 4 oud waarmee ik al vrij snel problemen kreeg. Langzaam, cdrom functioneerde niet, maar vooral de nadruk op langzaam (opstarten duurde ongeveer 7 minuten). Wat een ergernis. Laat staan de bijgeleverde hulpprogramma's van Acer.
En nu... deze toshiba is supersnel, mooi vormgegeven, gemakkelijk in gebruik. Ik ben tevreden!

Johnths2 04-08-2010
Geschreven voor: Toshiba Satellite L670-143

Goede degelijke en redelijk snelle laptop. Beeldkwaliteit is goed en het toetsenbord voelt goed aan. Batterij houdt het ongeveer 2,5 uur uit met een redelijke intensieve belasting. De ATI Radeon 5650 Videoship incl.de Intel I5 processor zorgen ervoor, dat ook spellen redelijk goed te spelen zijn.

Ropp999 02-08-2010
Geschreven voor: Toshiba Satellite L670-143

Vorige laptop was HP Pavillion DV9595ed. Overall best blij er mee. Mijn aankoop criteria: 17", 500+GB, i3/i5, accu 3+u, <€1000, voor huiselijk gebruik, met grote hoeveelheid muziek en video.
Hij voelt goed aan (heerlijk toetsenbord, accuraat touchpad met veel mogelijkheden, vrij licht en toch stevig aanvoelend); beeld is prima (helder, ruime kijkhoek); vrij stil; cpu, disk en keyboard blijven vrij koel (cpu net boven de 40 gr, disk 38-39, hetgeen erg netjes is); lekker soepel en snel. Beetje vaag wat de specs mbt accu zijn. Ergens 4,5u gelezen. Dat haalt ie waarschijnlijk niet, maar 3u haalt ie wel (en nog wel meer ook als je niet al te veel doet). Beperkt aantal meegeleverde applicaties, maar da's OK voor mij. Ik kies mijn eigen tools wel. Normaliter verbruikt ie tegen de 30Watt, en in zuinige mode 18-20Watt (dit obv een van de betere meegeleverde tools). Minpunten zijn de speakers (zelfs voor een laptop onder de maat; blikkerige transistorradio uit 1970; met koptelefoon wel OK) en de vlek-gevoeligheid. Op eerste gezicht klinkt de aanlog via face recognition wel leuk, maar ik heb 'm nog niet kunnen calibreren. Ik heb Bitdefender er op gezet ipv de meegeleverde MacAfee. Belangrijk mbt geluid: standaard staan Dolby en Surround effecten aan, waardoor het als soep klinkt. Meteen uitschakelen dus