Apple MacBook Pro MC373FN/A 2010

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Apple MacBook Pro MC373FN/A 2010 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

LorenzoG 24-06-2010

Ik ben een verse overstapper van pc naar een mac, heb lang gespaard om deze macbook te kunnen halen maar het is me iedere cent meer dan waard!

De Macbook voelt heelt goed aan, het design is weergaloos. Hij is erg stevig, nergens speling, zelfs vaak geen kiertjes te bekennen. Het scherm is haarscherp, en de kleuren zijn gewoon zoals ze moeten zijn. Dit is de eerste keer dat een foto die ik op de pc/mac maakt er ook echt zo uit ziet als het afgedrukt is. Ook video bewerking gaat sneller dan ik ooit meegemaakt heb. Performence zit dus helemaal goed.

OS X heb je ook snel onder de knie, het doet gewoon wat hij moet doen, zonder tegensputteren en instellingen veranderen en gedoe. Ook het trackpad was even wennen, maar de multitouch is super, met 2 vingers in of uit zoomen, zelfs met 3 of 4 vingers kan je instellen.

Het is nog steeds meer aan het inzinken hoe geweldig ik dit apperaat vind! En met Apple life care heb ik de komende 3 jaar nergens omkijken naar.