Acer Aspire 5742G-374G50MN

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Acer Aspire 5742G-374G50MN op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Niekus 08-01-2011
Geschreven voor: Acer Aspire 5742G-374G50MN

Ik heb de Acer 5742G nu een paar weken in mijn bezit en ben daar zéér tevreden over. Beeldkwaliteit is erg goed, geluid is redelijk, snelheid om mee te werken is ook erg goed wat te danken is aan de Intel®Core™ i3 370M processor en 4 GB geheugen. Ik heb deze Acer uitgekozen vanwege zijn total package. De batterij valt echter erg tegen; met de 6 Li-ions batteries kom je tot krap 3 uur zonder 220-prik. Weinig. De eerste installatie ging prima (Recovery disks), verbinding maken met internet, installeren software etc. Alles prima. Verder een hoop materiaal waar ik niet om gevraagd had. Snel weg ermee. De snelheid van het apparaat is werkelijk en in de praktijk ook prima. Ik heb al wat “zware programma's” gedraaid. Installeren van nieuwe software gaat ook prima. Echt snel. Toetsenbord is heerlijk om mee te tikken. Vormgeveing is ronduit strak. Ik heb echt lang gezocht op internet en uiteindelijk bij deze Acer terecht gekomen. Ik had ook Toshiba, HP (marktleider), Sony en zelfs Samsung (nr. 1 op de Duitse markt) op het lijstje staan, maar ik ben toch erg gelukkig met deze keuze. Met name de eerste drie zijn veel duurder, hebben minder te bieden en zijn van mindere kwaliteit.