HP dv3 Pavilion dv3-4150ed Entertainment Notebook PC

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de HP dv3 Pavilion dv3-4150ed Entertainment Notebook PC op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Armando23 24-12-2010

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop van deze HP notebook. De beeldkwaliteit is gewoon goed. Het HP logo op de buitenkant van de klep licht mooi op wanneer de notebook aanstaat.

Geluid wat de laptop produceert had wat harder gemogen maar is dan wel nog mooi zuiver. Over de snelheid heb ik niks te klagen, het schakelen tussen de videokaarten gaat lekker snel en je kan in combinatie met GameBooster goede games spelen. Zo speel ik Call of Duty Black Ops, Need for speed hot pursuit 2010 op een resolutie van 1366x768 (Hoogste resolutie van deze laptop) gewoon vloeiend.

Het design is zeer stijlvol en voelt erg goed aan. Het is een lichte alluminium behuizing. Ook het toetsenbord is van een goed formaat ondanks dat de notebook 13,3'' is. De toetsen liggen ook allemaal wat uit elkaar (Soort van Sony Vaio stijl). De muispad en knoppen had wel wat steviger aan mogen voelen. De fingerprint reader op de laptop is ook een leuke gadget en erg handig met inloggen.

Het cijfer voor degelijkheid basseer ik op de behuizing van de laptop. Deze voelt echt goed en solide aan.

Ik heb hem bestelt bij Bol.com snelle service en de goedkoopste uit de lijst.

Kortom een aanrader!!