Samsung Q series NP-QX310-S02NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Q series NP-QX310-S02NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Jeroenmoes 01-02-2011

Ik heb vooraf uitgebreid onderzoek gedaan naar verschillende laptop merken, modellen, etc. Deze heeft voor mijn doelen de beste prijs/kwaliteit verhouding, vind ik. De processor is snel (ik heb vaak wat extra rekenkracht nodig voor bepaalde toepassingen en de i3's zijn wellicht net wat te licht daarvoor), en dat merk ik ook wel. Voldoende geheugen, een prima grafische processor (schakelen tussen intel en nVidia werkt naadloos en merk je niks van), en een goed formaat voor een mobiel gebruik (13.3). Een groot pluspunt voor mijn gebruik is de batterijduur die me makkelijk een werkdag oplevert (maar ik neem meestal de vrij compacte adaptor ook mee als ik een hele dag op stap ga).

Kortom: aanrader!