Samsung Q series NP-QX510-S01NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Q series NP-QX510-S01NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Samsung S 29-03-2011

Uitstekende laptop. Perfect gebruikt van Nvidia Optimus technologie. Heel lang batterij (3-6 uren). Gewicht: 2,4 kg voor een 15,6 inch laptop lijkt als of een 14 inch is. Extreem portable kwaliteit voor deze maat. Mooi alu lichaam en toetsenbord. Mooie scherm maar beeld kon beter (fabriek instellingen zijn voor laag energie-mode, je moet deze aanpassen om de hoogste kwaliteit te bereiken).

Echt een Optimus laptop aan alle kanten. Stil, zeer stil (het zit naast mijn iMAC 24 inch en past perfect qua stijl, geluid en performance). Heel snel ook. Hoog grafische prestaties. Kan alle 3d software zonder problemen draaien. Samsung tweaks werken ook goed.

Jammer van Windows 7 (Microsoft blijft Microsoft). Verder ben ik erg blij mee.