Apple MacBook Air 11.6" 2010

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Apple MacBook Air 11.6" 2010 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ahf 30-05-2011
Geschreven voor: Apple MacBook Air 11.6" 2010

Gewoon perfect voor datgene wat ik er mee wil doen.
Wilde eerst een ipad 2 . Maar heb voor de macbook air 11 inch gekozen omdat dit toch meer mogelijkheden biedt. Volwaardige macbook waar je gewoon alles mee kan.
Neemt net zo veel ruimte in beslag als een ipad.
Dus kan perfect in een kleine rugzak of iets dergelijks.
Gewicht is erg laag en ja hij kan ook in een grote envelope.
Is snel, degelijk , mooi beeld en geluidskwaliteit is ook goed.
Gewoon perfect.

Olga20000 27-11-2010
Geschreven voor: Apple MacBook Air 11.6" 2010

Ik ga geen besturingssystemen Windows en Mac Os X vergelijken.

Het is een heel fijne laptop. Ik zocht een netbook die meer dan netbook kan. Maar net zo licht en klein als een netboek. En ik wilde allang een Macbook, dus toen ik zag deze Macbook met 11'' scherm, was ik gelijk verkocht. En ik ben erg blij mee.

Laptop is zeer licht, mooie scherm die groot genoeg is. Het start binnen 10 sec. op. Je hebt een volwaardige toetsenbord. Het voelt erg dergelijk aan en natuurlijk gewoon erg mooi.

De enige kleine minpuntje is het geluid. Uit speakers komt iets dat nauwelijks te verstaan is. Ik gebruik voornamelijk koptelefoon en dan geluid is wel acceptabel. Maar tja, goed, zo'n plaat dingetje koop je natuurlijk niet voor het geluid. En laptop is gewoon perfect om mee te nemen. Zit je in de trein, dan ga je alsnog koptelefoon op doen.

Jammer dat SD-kaartje ingang alleen bij 13'' uitvoering zit, maar dat weet je van te voren. Het lichtgewicht had voor mij meer belang.

Accu gaat redelijk lang mee, ook als ik bezig met video te kijken.

Voor de rest, alles is logisch en makkelijk te begrijpen. Trackpad is fantastisch. Alles bij elkaar is een zeer goede koop geweest.