MSI Megabook GT640 GT663R-434NL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de MSI Megabook GT640 GT663R-434NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

Marnick_S 31-03-2011

Een hele snelle en krachtige laptop. Ik heb deze een paar weken geleden gekocht als vervanger voor mijn 5 jaar oude Toshiba. Ik zocht een laptop waar ik een lange tijd mee vooruit kan en ook goed op kan gamen want ik ga vaak naar Lan-parties. Na wat informatie op te zoeken over MSI en reviews te lezen kwam ik op dit model uit. Er werd ook een laptoptas, muis en game bijgeleverd, dus dat was zeker een leuke extra.

De kwaliteit van de speakers zeer goed te noemen voor een laptop. De speakers zijn gemaakt door Dynaudio en dat merk stond bij mij al bekend om goede kwaliteit audiosystemen.

Wat betreft snelheid valt er weinig meer te wensen. Er zit een corei7 van Intel in en de GTX460 videokaart draait mijn spellen met gemak. Films kijken doe ik eigenlijk nooit op een laptop, maar dat zou deze ook gemakkelijk aankunnen, want er zit een Full-HD beeldscherm op.

Het design van de laptop vind ik zelf iets te opvallend, de buitenkant lijkt iets te plastic-achtig. Maar hij ziet er wel weer leuk uit als ik er 's avonds mee bezig ben, met veel LED-lampjes en effecten. Verder is de laptop wel zeer stevig aan de binnenkant.

Al met al ben ik heel blij met deze krachtige topper en was zijn geld zeker waard.