Lenovo ThinkPad Edge 15

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Lenovo ThinkPad Edge 15 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Benito-P 25-06-2011
Geschreven voor: Lenovo ThinkPad Edge 15

Maand geleden heb ik deze laptop gekocht. De laptop heeft een (donker) rode bovenkant die op foto's niet mooi overkomt maar in werkelijkheid is een plaatje te zien. Het voelt degelijk en heeft een van de beste toetsenboarden op laptop gebied (IBM techniek). Het beeld is dankzij LED achtergrond is heel scherp en rustig. Bovendien is mat en heeft geen last van spiegelen. Het geluid is niet bijzonder maar voor een laptop is ok.
Deze thinkpad haaft een i3 processor en daarom is snel, stil en zuinig. Qua aansluitineg heeft hij geneg usbs en zelfs hdmi.
Bijna alles bij deze laptop is goed, behave de softwares die op de laptop voorgeinstalleerd zijn. De helft is troep en gebruik je zelden. Dat kostte mij twee dagen tot dat alles in orde was en Service pack 1 op Windows 7 geinstalleerd had. Vanaf dat moment heb ik geen enkel probleem en hij loopt zeer stabiel. Kortom deze ThinkPad is een aanrader.