HP ProBook 5330m

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de HP ProBook 5330m op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

ivojee 12-05-2012
Geschreven voor: HP ProBook 5330m

Prima laptop, hij is razendsnel (alhoewel "slechts" een i3 processor, maar wel van nieuwe generatie). Ik gebruik hem voor zakelijk doeleinden, dus vnl. email, office applicaties, internet. In het gebruik is hij sneller dan mijn Toshiba met een i5 processor en aparte videokaart. Verder is ie lekker plat en stil, backlight toetsenbord is ook prettig. Alles voelt heel degelijk aan; hij lijkt qua uiterlijk en degelijkheid sprekend op de duurdere elitebooks - alleen heeft deze een jaar minder garantie. Batterij duur is gemiddeld, niet uitzonderlijk. Al met al een hele fijne laptop. Een aanrader voor de prijs. Het is wel handig om een een externe dvd speler/writer erbij te nemen - voor het geval je software wilt installeren of backups wilt maken-, want die zit er niet in (waardoor de laptop lekker plat blijft).