HP Pavilion dv7-6151ed

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de HP Pavilion dv7-6151ed op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

JanwillemJJ 14-09-2011
Geschreven voor: HP Pavilion dv7-6151ed

Hiervoor had ik een Pavilion uit de DV9-serie, en deze is mij goed bevallen. Vandaar dat ik wederom voor een HP gekozen heb. Was in eerste instantie een beetje huiverig, bestel normaliter geen producten via internet zonder ze eerst in handen gehad te hebben. Tot nu toe bevalt de laptop me echter prima! Oude laptop ging al enkele jaartjes mee, maar qua snelheid is deze werkelijk een verademing. Kan ook liggen aan Windows 7, heb hier nog niet eerder mee gewerkt. Het geluid wat uit deze laptop komt is ook verbluffend, waarschijnlijk door het Beatz-audio systeem. Accu ging na de eerste keer opladen meer dan 3 uur mee bij constant gebruik (helderheid scherm op maximaal en surfen/video/muziek). Vind het aluminium waarin deze laptop is uitgevoerd ook erg mooi, maar dat zal een kwestie van smaak zijn. Jammer dat hij niet in het zwart verkrijgbaar is(zoals bij andere uit deze serie wel het geval is), maar ondanks dat ziet die er erg mooi uit. Heb de laptop pas 4 dagen in bezit, dus er kunnen/zullen zich vast nog wel problemen voordoen, maar tot nu toe ben ik uitsluitend positief; een aanrader!