HP Pavilion dv6-6150sd

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Pavilion dv6-6150sd op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

renevanvianen 25-01-2012
Geschreven voor: HP Pavilion dv6-6150sd

boven verwachting: helder goed geluid, makkelijk te installeren en een uitstekend prijs kwaliteit verhouding. heb er inmiddels ook een voor mijn vriendin besteld

W. Groenevelt 23-01-2012

Beste geintresseerde,

Ik heb deze laptop nu een half jaar en ben er zeer tevreden over. Ik zocht een laptop voor mijn opleiding, waarbij ik met zware tekenprogramma's moet werken. Ik kan zeggen, dat je dan met deze laptop een goede keuze hebt. Hij presteert en is mooi vormgegeven. Éen nadeel aan de vormgeving is dat de aansluitingen van de onderdelen niet optimaal zijn. Er komt snel viezigheid tussen. Maar tegen de prestaties op kan voor deze prijs geen één!

mvg,

steef157 02-01-2012
Geschreven voor: HP Pavilion dv6-6150sd

Deze laptop heb ik nu een maand er heb er geen klachten aan. Een prettig toetsenbord waar tussen de toetsen iets ruimte zit. Ook voelt deze laptop goed stevig aan en is de kwaliteit van het beeld en geluid perfect en kan je goed op je eigen voorkeuren aanpassen.
Verder zit er ook nog veel handige software op.

poetje57 15-12-2011
Geschreven voor: HP Pavilion dv6-6150sd

De Laptop is snel in verwerken van programma's en ook films kijken in HD gaat prima. De ruimte op de harde schijf is ruim voldoende voor veel muziek foto's en films.Vormgeving is ook prima en ook de vinger print om inteloggen windows en andere programma's is erg makkelijk, gebruik de vingerprint elke keer.Ook de support van HP is ook zeer eenvoudig.
Kortom voor de €600,00 die ik betaald heb is deze laptop z'n geld echt waard.

sjaak123456 20-10-2011
Geschreven voor: HP Pavilion dv6-6150sd

Ruim een week geleden deze HP Pavilion dv6-6150sd laptop aangeschaft en ik ben er tot nog toe erg tevreden over. De laptop is mooi vorm gegeven en afgewerkt met metaal. Dit geeft de laptop een stevig gevoel. Daarnaast beschikt de laptop over prima prestaties (2e generatie i5 processoren, 4 gb werkgeheugen (uitbreidbaar) en een prima videokaart). Daarnaast is de geluidskwaliteit door de beats audio boxjes voor een laptop uitzonderlijk goed.
Het 15,6" led beeldscherm is haarscherp en is goed geschikt voor het bekijken van films en foto's.

Een leuk detail is het lampje achter het logo van hp op de bovenkant van de deksel en de mousepad met een lichtgevende rand.

guido 486657 15-12-2011

Is dit een goede pc om bijvoorbeeld gta 4 op te spelen of battlefield? Als dat zo is dan ben ik blij :). Alvast bedankt.