Samsung ML-1640

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung ML-1640 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

kapiteinwim 03-01-2014
Geschreven voor: Samsung ML-1640

Nu 3 en half jaar in bezit. Wat een geweldig ding. Ooit gekocht voor € 60,- en voor € 20,- Refill toner besteld. Dus € 2,- per maand! Volgens de printer heb ik 1650 afdrukken gemaakt.

Nu worden de afdrukken minder en moet ik voor het eerst de cartridge vervangen (€ 30,-).

Megasponsor15 23-11-2010
Geschreven voor: Samsung ML-1640

Dit ding is de beste printer die ik gehad heb. Je kunt hem namelijk gewoon maanden niet gebruiken en dan doet ie het weer gewoon goed. De andere inkjetprinters, kreeg ik altijd problemen mee. Voor iemand die maar af en toe iets print, is dit de printer! Degelijk, goede afdrukken en zeer goedkoop.

giam 05-08-2010

Uitstekende printer.
Vooral als je maar een enkele keer iets te printen hebt en niet op kleur staat te wachten is dit de ideale printer.
Mijn vorige printer, een inkjet,
had nadat hij lange tijd niet was gebruikt steeds de spuitmondjes verstopt met hard geworden inkt, printen kon je dan vergeten.
Bij de Samsung heb je hier totaal geen last van, als je hem nodig hebt dan is hij er.
Haarscherpe afdrukken.
Hij doet gewoon wat hij doen moet!

henk00 27-05-2010
Geschreven voor: Samsung ML-1640

De toner is voor de helft gevuld, zodat je een nieuwe koopt, die even duur is als de printer zelf.
Na een x aantal pagina's gaat het knopje op rood, en wil hij niet meer verder printen. Het tonerpoeder is zogenaamd op. Wanneer je de nieuwe firmware download en op de printer zet (heel simpel, klinkt moeilijk) dan kun je nog een paar 100 pagina's printen.
Tonerpoeder kun je kopen op ebay en kost een eurotje of 7 per flesje, waar je de toner 2,5 keer mee kan vullen (2 schroefjes los, en dopje eraf).

Arie Nieuwland 10-03-2010
Geschreven voor: Samsung ML-1640

Deze printer nu enkele dagen in bezit en hij bevalt heel goed. Had voorheen de HP laserjet 4L, ook heel goed maar de ontwikkelingen hebben niet stilgestaan. De ML 1640 is stil, snel en de afdrukkwaliteit is perfect. Jammer is alleen dat de papierlade open moet blijven staan (indien gevuld met papier, uiteraard).

Harold1973 02-02-2010
Geschreven voor: Samsung ML-1640

Prima printer, maar ik vind het alleen belachelijk dat de toner net zo duur is als een nieuwe printer.

bartvl 23-09-2009
Geschreven voor: Samsung ML-1640

Printer nu een week in bezit en print super, nog totaal geen problemen mee.

Alleen rookt de printer behoorlijk als hij b.v. 10 pagina's moet printen, hebben meerdere mensen dit? Ik heb al meerdere laser printers gehad, maar dit heb ik nog niet meegemaakt.

carel b 12-09-2009
Geschreven voor: Samsung ML-1640

Uitstekende scherp geprijste printer. Voordien had ik een inkt jet. Het is een verademing om nu over te gaan op een laserprinter. Als je geen behoefte hebt aan kleur en andere fratsen is deze printer een uitkomst. Hij is snel en eenvoudig te installeren onder allerlei operating systems, waaronder mijn favoriet: FreeBSD. Dat betekent dat hij ook probleemloos onder allerlei Linux varianten draait, want de printerdrivers zijn afgeleid van de linux drivers.

Frankey 04-09-2009
Geschreven voor: Samsung ML-1640

Ik heb deze printer net 2 dagen in huis en nu al meer dan 200 pagina's mee afgedrukt.
Printer werkt prima, is verrassend snel en stil en de afdrukkwaliteit is ook uitstekend. Alleen bij wat lichtere pdf's moet ik hem op donder zetten, ipv de tonerbespaarstand, waar ik hem standaard op heb staan.

Enige minpunt is dat hij vrij warm wordt. Hierdoor hou ik nu aan dat ik na 50-60 pagina's hem even laat afkoelen, anders geeft ie keuren als papier wat vast zit dat er niet is of meerdere vellen papier tegelijk doorvoeren. Dit is geen groot minpunt, hij heeft gewoon geen actieve koeling en het is een huis tuin en keuken laserprinter, dus als je echt enorme aantallen wilt printen, moet je toch een duurdere kopen denk ik.

Nog geen duurzaamheid kunnen testen, ik hoop dat ie 2-3 keer een nieuwe toner aan kan zonder de standaard strepen of ander laserprinter kuren. Als dat het geval is, blijft het een relatief goedkope printer.

P. Steijger 19-05-2009
Geschreven voor: Samsung ML-1640

Een prima printer. Zeker voor die prijs (€50). Hij neemt weinig ruimte in, is zeer snel en stil. Het enige minpunt is dat er geen USB kabel bij zit.

wgdejong 25-04-2009
Geschreven voor: Samsung ML-1640

Ik ben nu enkele dagen in het bezig van deze printer en ik ben zeer verbaasd over de goede afdruk kwaliteit van de printer voor deze prijs.

De printer is snel, scherp, stil en persoonlijk vind ik het een mooi ontwerp. Al met al een zeer goede koop als je een simpele laser printer zoekt.

wilbert63 15-04-2009

Snelle nette printer.
Goede kwaliteit in afdrukken.
Snel opgewarmd.
Zeker een aanrader