Canon Laser Shot LaserShot LBP5000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon Laser Shot LaserShot LBP5000 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

R 43 22-10-2008

hij werkt prima op usb ,dus
netwerkaart geplaats 3 weken printen stop ! nieuwe netwerkaart geplaats 3 weken weer stop,in opdracht van canon opgestuurd naar E.T.B
repair centrum van canon schoon gemaakt zeggen ze daar,
wat denk je weer mis weer opgestuurd mankeer niks aan zeggen ze daar, maar wel betalen in de garantie tijd ± € 30.00 moeten betalen, Weer drivers opgehaald bij canon en ja hij werkte weer ,hoe lang ? 4 weken, weer op nieuw drivers geinstaleerd hij draaide 3 weken weer drivers geinstaleerd en nu maar weer afwachtendat was 22 okt 2008
waar kan dat nou in zitten ?
ip adres of zo is er iemand die een oplossing weet ,we zijn al een halfjaar aan het tobben graag antwoord ,de service is waardeloos bij canon anders moet dat toch oplosbaar zijn
nooit geen canon meer (troep)

T. Jansen 05-05-2008

Slechte printer. Geeft spetters of het papier. Met andere cartridges hetzelfde probleem en ik schijn niet de enige te zijn die hier problemen mee heeft.

I-Know 06-10-2007

Omgekend en zo ook uit diverse testen gebleken de beste in zijn soort.

Als je de gebruiksaanwijzing flyer gebruikt en die netjes volgt is het appeltje eitje en kun je binnen tien minuten je de eerste resultaten bewonderen.
Alles zit functioneel in de doos verpakt, de printer heeft voor de rest geen toeters en bellen zoals een digitaal display, persoonlijk vind ik dit geen gemis omdat hij zijn opdrachten wonderbaarlijk goed uit voert en daar gaat het tenslotte om.
Grafisch print hij de foto's zeer goed, en als het puur om alleen tekst gaat doet hij dit ook zonder enige moeite!

Er bestaat ook nog de mogelijkheid hem als netwerkprinter te laten fungeren, dit is optioneel maar zo’n kaartje kost al gauw 150 euro.

Het is een degelijke fraaie printer en ik ben er zeer tevreden mee!
Ik was het meer dan zat telkens elke 6 maanden nieuwe patronen te moeten aanschaffen voor 70 euro
Heb ook 1x gehad dat ze waren ingedroogd, dit is nu verledentijd ben misschien 70 euro meer kwijt dan een doorsnee inkt spuiter, maar dan heb je wel iets goed in huis.

En dankzij Kieskeurig.nl voor een scherpe prijs !!!

jo 02-02-2007

vorige week de Canon lbp 5000 gekocht.ik heb nog niet veel printjes er mee gemaakt. maar die ik gemaakt hebt zijn geweldig van kwaliteit.
als men dik papier wilt afdrukken moet men dit aangeven in menu.ik heb erzelfs 200 grams mee geprint .
ook de instalatie is makkelijk tot nu toe tevreden

Benzeeland 16-12-2006

Printkwaliteit in kleur en zwart is uitstekend.
Opwarmen (=inclusief calibratie) duurt vrij lang en is luidruchtig.
Standby is geruisloos, afdrukken enigszings lawaaiig.
Calibratie (en die gaat automatisch bij elk opstarten)kost toner, onbekend is
hoeveel.
Dubbelzijdig printen kan (door papier draaien), maar wordt sterk afgeraden.
Compleet nieuwe set toner+drums (4 stuks) kost samen meer dan de printer.
Hoelang gaat de eerste set toner mee? Nog niet bekend, de handleiding zegt 2000
vel bij 5% dekking. Dit zou betekenen dat er maar 100 A4 foto's kunnen worden
afgedrukt.
Het apparaat is omvangrijk, veel groter dan een inktjetprinter of een zwart-wit
laserjet.

Lupke 25-10-2006

Snelle en makkelijke installatie. Degelijke printer zonder overbodige poespas.
Afdrukken zijn haarscherp. Foto's in kleur zijn zelfs scherper dan met mijn
vorige inkjetprinter van Epson (c70). Er zit geen drum in de printer, dus dat
scheelt in de kosten. Alle belangrijke onderdelen worden namelijk vervangen bij
de installatie van een nieuwe toner, die in vergelijking met inktcartridges
goed betaalbaar zijn (75 euro stuk). Afdrukken in zwart +/- 2500 pagina's en
kleur 2000. Zeer tevreden tot nu toe (afkloppen)