Brother HL-2170W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Brother HL-2170W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,6

Ksimons 28-02-2011
Geschreven voor: Brother HL-2170W

Deze printer aangeschaft omdat we ook helemaal klaar waren met het voortdurend moeten vervangen van de inktpatronen. Prima aankoop! het installeren gaat snel en gemakkelijk en de printer draait nu probleemloos en draadloos via ons netwerk op zowel een iMac als een Windows-laptop. Hij is snel en de kwaliteit zwartwit is prima. Kortom een prima en goedkope laserprinter voor diegene die regelmatig moet printen en niet perse kleuren nodig heeft. Duurzaamheid is na een maand natuurlijk nog niet te beoordelen

Gert1972 11-10-2010
Geschreven voor: Brother HL-2170W

Ik heb deze laserprinter gekocht uit kostenoverweging.
Het printen met een laser is gemiddeld 5 x voordeliger dan met een inkjet! Bovendien had ik genoeg van het gedoe met de verstopte inktpatronen en die eindeloze smeerpartijen met het vervangen van de inkt. Deze HL 2170W voldoet tot nog toe aan al mijn verwachtingen. De printkwaliteit is prima en het apparaat is redelijk snel + stil. Het installeren van de WIFI functie lukte mijzelf niet, maar dankzij uitstekende support van de brother-helpdesk had ik de printer binnen 10 minuten draadloos in werking! De WIFI verbinding werkt echt perfect en is een uitkomst als je jezelf allerelei kabelellende wilt besparen.

Fredobremo 04-08-2010
Geschreven voor: Brother HL-2170W

Fantastische printer, goed design, prima kwaliteit printen en razendsnel. de bijgeleverde software geeft duidelijk aan hoe te installeren, doch het installeren in een bestaand netwerk ging niet als vanzelf. Uiterst irritant dat je het beste eerst toch met een netwerkkabel rechtstreeks aan je router eerst herkend moet worden, wireless ging dat echt niet, eenmaal herkend kun je het IP adres toevoegen aan je netwerk. Bij mij was het even zoeken, want ik werk met 2 desktops met verschillende besturingen, de een nog met XP en de ander met Windows7, verder niets dan lof over de degelijkheid die de compacte machine uitstraalt. Als laatste wil ik nog toevoegen, Brother is redelijk snel te bereiken voor informatie en je wordt nog eens uiterst vriendelijk geholpen ook, kortom, een aanrader.

jrebergen 19-03-2010
Geschreven voor: Brother HL-2170W

Perfecte printer voor een goede prijs. Wifi werkt perfect zelf terwijl de printer boven aan de andere kant van het huis staat en de router beneden. Meegeleverde toner gaat ook zeer lang mee bij normaal printwerk, maar altijd meteen een toner meebestellen. Heb je er meteen 1 achter de hand.
Printer staat dag en nacht paraat en je hoeft er niet naar om te kijken.
Alles een 10 binnen de mogelijkheden van de printer. Duurzaamheid, draait nu reeds 5 maanden, maar dat mag geen problemen opleveren dus daar nvt.

hank538 21-11-2009
Geschreven voor: Brother HL-2170W

Ben erg blij met deze printer. Had hiervoor een Canon IP4200. Inktpatronen zijn veel te duur in gebruik. En dat gedoe met namaak inktpatronen was ik meer dan zat. Chips overzetten, chips resetten, wat een gedoe. En wanneer heb je nu echt kleurenprints nodig. Ik bijna nooit.
De draadloze installatie van de Brother was een beetje lastig. Dat had niet met de Brother te maken maar met beveiling van de router. Had de mac-filtering aan staan. Voordat ik daar achter was was het een uur later. Verder niets dan lof over deze printer. Dubbelzijdig (handmatig) is mogelijk. Boekjes printen (handmatig) geen probleem. Hier gaan we veel lol aan beleven.

Hans Brand 29-09-2009
Geschreven voor: Brother HL-2170W

Deze printer recentelijk gekocht. Was het zat om (te dure) inkt te blijven kopen voor mijn inktjet en vervolgens als ik hem nodig had erachter komen dat de patroon is verstopt.
Deze laserprinter is zeer praktich in gebruik. Het kan worden aangesloten op een W-LAN wat eenvoudig gaat als je de gebruikaanwijzing leest. Eerst met een netwerkkabel aansluiten, wizard draaien die de rest doet. Daarna kan je netwerkkabel loskoppelen en klaar is kees.
Printkwaliteit is goed en ook voor de grafische onderwerpen in je document. Hij ook lekker snel. Je hoort hem wel tijdens het printen maar hij staat bij mij op de studeerkamer waardoor ik dit niet lastig ervaar. Het is echt een topper voor een goede prijs.

janch 28-09-2009
Geschreven voor: Brother HL-2170W

Ik heb deze printer nu een week en ben er uitermate tevreden over. Wat betreft het wireless aan de praat krijgen van de printer had ik mij al voorbereid op een lastige klus maar de installatie was met behulp van de wizard op de CD een fluitje van een cent. In de installatie handleiding staat stap voor stap aangegeven wat je bij iedere vraag kunt antwoorden. Ik heb gekozen voor de methode waarbij je hem tijdelijk via een kabeltje met de router verbindt. Na installatie kun je het kabeltje vervolgens verwijderen en werkt hij draadloos. Binnen een kwartier stond hij de gebruikers handleiding (131 blz.) al uit te printen. De kwaliteit van de prints, zowel tekst als grafisch, is voortreffelijk. De printer werd ook niet overdreven warm bij deze taak.

Omdat hij zeer snel bedrijfsklaar is (zo'n 20 seconden) laat ik hem niet standby staan maar zet hem uit met de schakelaar aan de zijkant. Ja heus, die zit er gewoon op, dus geen gedoe met stekers eruit trekken.

De HL-7120W is lekker compact en ziet er, voor een printer, goed uit. Dat voor je deze prijs, naast vlekkeloos printwerk, ook nog eens de keuze uit aansluitmogelijkheden via USB, netwerkkabel, of WLAN krijgt meegeleverd is de kers op de taart. Je vraagt je af waarom dit niet standaard op elke printer zit want zo veel hoeft het kennelijk niet te kosten.

Kareni1 31-03-2008
Geschreven voor: Brother HL-2170W

Aangeschaft voor de wireless functie. Absolute topper. Werkt vlekkeloos. Er staan drie 3 PC's wireless op aangesloten. Print geruisloos en snel. Ideaal voor laptops.