Samsung CLP-310

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung CLP-310 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Gerard van der Valk 26-01-2012
Geschreven voor: Samsung CLP-310

Goede prints op gewoon papier op glans papier slecht.
Snelle kleurenprinten .
Werkt te vaak niet, start elke keer eerste print met stooring.
Niet echt veel printen in kleur op zeer dure toonders.
Geen aanrader.

1961willem 23-10-2011
Geschreven voor: Samsung CLP-310

Primsa printer gekocht ter vervanging van een hp laser welke na de eerste wisseling van de toners defect gingkwaaltje van hp wer gezegd maar net buiten de garantie. Nu staat de machiene al weer een jaar lang probleemloos te printen. Ook al 2 keer de toners vewisseld nu moet ik voor de derde keer maar kan een nieuwe 325 w voor 100 euro kopen bij een bekende groothandel in kantoorartikelen dus sta in dubio.
De 310 was en is een probleemloze nette printer alleen de uitstekende papierbak is niet zo handig.

J. Otterspoor 04-07-2010
Geschreven voor: Samsung CLP-310

Voor rond de 100 euro een 'sjouwbare' KLEURENlaserprinter. Wie zou dat hebben gefantaseerd 20 jaar geleden? Dat waren bakbeesten van ƒ 500.000 op een pallettruck.

'Nadeel' van deze printer is het na ± 25.000 prints moeten vervangen van de beeldeenheid (zie pag. 54 van de handleiding)
maar in die periode heb je al 10x tonercassetes moeten wisselen.

Als ik deze Samsung op het gebied van z/w/ prints vergelijk met mijn oude z/w LaserWriter 4/600PS (Macintosh) is de Samsung superieur.

Kleurenprints zijn mat maar scherp. Groter nadeel zij vertonen lichte vegen.

De Samsung CLP 310 moet je zien als een goede z/w laserprinter met minimale kleurafdrukmogelijkheid.
Vandaar dat ik de afdrukkwaliteit waardeer met een 6

Resume: voor ± 100 euro best een fijn 'machien'

frans273 20-02-2010
Geschreven voor: Samsung CLP-310

Net iets meer dan 2 jaar in bezit van een Samsung CLP300. Na 2000 afdrukken is het in enkel zwart afdrukken zeer beroerd geworden. Volgens samsung moet er een nieuwe "imaging unit" in worden geplaatst. Kosten 175 euro... dank je wel samsung. De printert is dus total loss. En dat na zo weinig prints. Begreep van Samsung dat "al hun laserprinters dit hebben" .... Geen Samsung kopen dus.

frans273 17-11-2011

op internet goedkope cartridges gevonden < 50 euro voor 2 sets van 4 cartridges. op youtube te zien hoe je de spleet waaruit het poeder op de drum komt schoon kunt maken. niks nieuwe omaging unit dus. uurtje werk en weer printen als een gek.

VJohny 19-02-2010
Geschreven voor: Samsung CLP-310

Meer dan een jaar geleden gekocht, en na 2 weken terug binnengebracht omdat hij bijna alles in nachtkleuren afdrukt (stikdonker dus) en continue een hele baan over de voor- en achterzijde van de pagina trekt. Na een 'reparatie' van enkele weken heb ik de printer teruggekregen en het was weer van dat. Compleet gefrustreerd is hij de kast ingevlogen en heb ik hem vandaag nog eens uitgehaald om opnieuw te proberen. Na grondig gepoetst te hebben, was de eerste print...juist, nog steeds prullenbakwaardig. Dit is de grootste brolprinter die ik ooit gehad heb (en ik heb er al een aantal versleten). Zeker niet kopen, je kan evengoed je geld meteen in de prullenbak gooien...dan spaar je tenminste nog papier en inkt uit.

smartbase 17-02-2010
Geschreven voor: Samsung CLP-310

Na enige twijfel toch voor de samsung laser printer te gaan.Is een super keus geweest.Installatie super Printen helemaal goed.Wilde eerst een allin printer hebben,maar als je de printer te weinig gebruikt droogt alles uit.Heb je niet bij laser printer.Aan schaf kleuren is wat duurder maar je doet er wel langer mee.Heb er een scanner naast gezet helemaal top.
aanrader
Die van mij stinkt niet.

joop 30-01-2010
Geschreven voor: Samsung CLP-310

Ik zocht een laser printer voor onze studerende kinderen. De inktjet gaf te veel problemen mbt uitdrogen printkop na enige tijd stil te hebben gestaan.
Na enige rondneuzen op deze samsung gekomen. Het verschil met de 315 is alleen de kleur.
De eerste indrukken zijn zeer positief. Snelle installatie. Mooie en snelle tekst ( veel scherper dan de inktjet )
De kleurenweergave is bv voor werkstukken gewoon goed. Een foto afdrukken geeft een minder resultaat dan bij de inktjet.
Gewoon een prima printer voor een prima prijs. Je kunt van een printer van 100 euro nu eenmaal geen 500 euro resultaat verwachten. De printkosten zijn volgens mij gelijk aan een inktjet.

h dijkhorst 01-02-2009
Geschreven voor: Samsung CLP-310

ik heb de samsung clp 310 aangeschaft omdat die compact is hij is mooi vormgegeven maar daar houdt het ook bij op. ondanks de vele prints die ik gedaan heb blijft er een aparte lucht vanaf komen. zou volgens samsung helpdesk komen omdat die nog nieuw is gaat vanzelf over ook dat die zo warm word zou normaal zijn volgens samsung.oke dat zal dan wel dan de kleuren prints
die worden niet goed weergegeven naar afdruken ervan volgens samsung heeft dat met de instelingen te maken maar wat je ook doet je krijgt ze niet zo als je ze heben wilt. ondanks dat de originele toners er inzitten word er gezegd om ze maar een keer hen en weer te schuden zou ook helpen volgens helpdesk samsung??. printen met mijn inktjet printer gaat veel beter. jamer dat de helpdesk van samsung het probleem bij de klant neerlegt en het product lovend aanprijst.
alsof er niks aan de hand is.
zou zegen dank er goed overnaar om deze printer te kopen.