Samsung ML-1665

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung ML-1665 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Anoniem 04-12-2011
Geschreven voor: Samsung ML-1665

Functioneert nog steeds uitstekend. Grootste gemak is als je veel print-screen afdrukken wilt maken van internetpagina''s.
Bij mij was de cartridge bij 600 afdrukken echt leeg/op (na enkele keren schudden). Bij 475 kwam al de melding:leeg (ca 50% print-screen pagina afgedrukt in lichte kwaliteit.

Ben van Zijl1 14-10-2011
Geschreven voor: Samsung ML-1665

Heb deze printer nu enkele maanden in gebruik,werkt als een tierelier,snel startklaar en prima afdrukken,doet zijn werk goed en stil,heb nog steeds de standaard meegeleverde toner en zou hem zo weer kopen....

Ben van Zijl1 23-06-2011
Geschreven voor: Samsung ML-1665

Printer ziet er mooi en verzorgd uit,simpel te bedienen en doet gewoon wat ie moet doen,
geen gedonder meer van eindeloos opwarmen,koppen die heen en weer schieten en gelijk een partij inkt wegspuiten,ja ik heb vanaf nu de inktjet in de ban gedaan.Na drie printers gehad te hebben,waarvan precies na de garantieperiode de printkop het begeeft,waarvan de kosten meer zijn als van een nieuwe printer.Ogenschijnlijk zijn inktjetcartridges goedkoper,maar als je terug rekent per print is een lasertoner veel voordeliger,OK het is natuurlijk geen kleurprinter voor dit geld,maar voor foto's ga ik toch wel naar de fotowinkel.
Bovendien gewoon 2 jaar garantie,werkt zonder veel geluid te maken en is in een paar seconden gereed,gewoon een aanrader.

Linuxer 13-03-2011
Geschreven voor: Samsung ML-1665

Hoe de duurzaamheid is weet ik nog niet (net in bezit). Ik ga er in ieder geval wel van uit dat de toner veel en veeeeeel langer mee gaat dan de inkt van zo'n inktjet printer. Wat werd ik daar gek van zeg! Daarom deze genomen. Die inktjetter zat ook altijd verstopt en had dure, nauwelijks meer te vinden, inktpatronen.

Ik ga er ook van uit dat deze een paar jaar lang niet "verstopt" raakt.

Maar goed. Werkt 'ie onder Linux (want Windows zit natuurlijk altijd goed)? Yep! Alleen heb je daarvoor echt niets aan de CD. Ik kon 'm alleen lezen als ik WinXP opstartte op mijn PC. Maakt niet uit: de drivers staan er toch niet op. Die staan op de website van Samsung. Out of the box werkt 'ie niet (zal wel gesloten printerprotocol zijn). Geeft niet. Drivers van website uitpakken en als root het install script uitvoeren. Wel zorgen dat je printer aangesloten staat. Daarna wordt de printer gewoon herkend in elke applicatie (ook gewoon in de printer app van Gnome = Start-menu -> Beheer -> Afdrukken).

Ik ben het wel eens met het commentaar dat alle andere mensen hebben: super extreem kinderachtig dat de benodigde USB printer kabel er niet bij zit! Want een draadloze verbinding is ook niet mogelijk.

Aanrader? Hangt van de levensduur van de toner-cartridge af. Iedereen die daar info over- of commentaar op heeft zou ik willen vragen dat hier te melden. :)

wibaut90 15-11-2010
Geschreven voor: Samsung ML-1665

Erg fraaie en kompacte printer. Goede-scherpe tekst en lijn afdrukken. Eenvoudig en stil-snel in gebruik. Makkelijk is de directe print-screen afdruk mogelijkheid.
Handig om ''erbij'' hebben bij veel zwrt/wit tekst afdrukken.
Voor hetzelde geld heb je natuurlijk ook al een aardige all-inn one (kleuren) printer. Toner cartrdge is aardig aan de prijs (ca €55). De praktijk zal nog moeten uitwijzen, of dit afhankelijk van aantal te maken kopieen echt duur is.