Dyson Purifier Hot + Cool Gen1 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Purifier Hot + Cool Gen1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

l*******@x******** 30-05-2024

Ik heb de afgelopen 2 weken deze Dyson getest. Deze Purifier ziet er strak uit en past mooi in mijn interieur. De afstandsbediening is handig en de luchtzuiveringsfunctie werkt prima. Mijn kind heeft last van pollen en merkt een aanzienlijk verschil in de luchtkwaliteit.
Wat betreft de koelfunctie: hier merk ik weinig van. Het is overduidelijk een ventilator, zelfs een temperatuurdaling van 1 graad in een niet al te grote slaapkamer wordt niet bereikt. Bovendien maakt het apparaat veel geluid. Stand 1 van 10 vind ik al hard voor in de slaapkamer en stand 3 is onplezierig. Een pluspunt is de nachtstand, er branden 's nachts dus geen lampjes.
Kortom: de ventilator ziet er mooi uit, de luchtzuivering werkt prima maar als het om koelen gaat schiet hij te kort. En het behoorlijk aanwezige geluid maakt het gebruik in een slaapkamer niet echt prettig.

d*********@h********** 24-05-2024

Mooi design

Een mooi design luchtreiniger. In tegenstelling tot veel andere merken ziet deze er fancy uit. Echter is hij wel wat aan de grote kant.
Hij is superstil. Zeker in de nachtmodus heb ik hem niet gehoord. Op het moment dat hij op ‘automatisch’ staat en aanslaat ivm de lucht, maakt hij meer geluid, maar nog steeds niet storend.

Pluspunten

• Geluid

Minpunten

• Grootte