Samsung CE118PT-X1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 30 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung CE118PT-X1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

HenkDK 02-02-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PT-X1

Bij dit duurste model van de Samsung combimagnetron zitten ruim voldoende mogelijkheden. Het gebruiksgemak is toch minder dan bij mijn vorige combimagnetrons. Vooral het gemis van 10 sec instelling en dat niet boven 200 DegC ingesteld kan worden. Omdat er door mij vanuit gegaan werd dat elke oven gewoon 250 DegC kan halen,dit over het hoofd gezien.
Vormgeving is gewoon heel mooi en kon mijn oude 1 op 1 vervangen qua maten.
Duurzaamheid is nog niet bekend. Laatste magnetron heeft het 10 slechts jaar volgehouden.

Ericx3 31-01-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PT-X1

Deze combioven gekocht voor zijn mooie design, grote inhoud van 32 liter en zijn specificaties.
Hij warmt zeer snel op naar 200 graden en is heel stil.
Ben ook benieuwd naar de fri functie, wij houden niet van vet dus dit lijkt me ideaal.
Zijn zeer tevreden over de aankoop.
Een echte aanrader.

Ralph rotterdam 31-01-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PT-X1

Goed vormgegeven apparaat. Zeer veel mogelijkheden zoals de crispy fry wat heerlijke frites maakt.
Verder ook heel belangrijk dat de oven de ingestelde temperatuur behaald en aanhoud.
Een aanrader!

Bigone 30-01-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PT-X1

Zeer tevreden over deze combi magnetron. Kan hem iedereen aanraden. werkt stil en heeft een mooi en gebruiksvriendelijke bedieningsgemak.

magnetron1 30-01-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PT-X1

Fijne magnetron met grote inhoud, gemakkelijk in gebruik en zeer snel schoon te maken. Ziet er strak uit!

Salim Hadri 29-01-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PT-X1

Schoonmaak functie is super handig en warmt snel op. De bediening is duidelijk ik begreep snel hoe het werkt.

Karel888 29-01-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PT-X1

De Samsung Combi ziet qua vormgeving heel goed uit en is van RVS en het pas goed in de keuken. De oven werk goed (jammer dat het tot 200 graden kan) en ook de magnetron werkt naar behoren met zijn 900W. De Slim Fry is een leuk functie in de Combi. De grill functie heb ik nog niet getest, maar dat ga ik zeker nog proberen. 32 liter is voldoende voor een normale keuken. Conclusie: het is een top apparaat.

Egbertina 28-01-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PT-X1

Mooie robuust vormgegeven combimagnetron. Gemakkelijk te bedienen. De slim-fry functie is een echte aanvulling voor de combimagnetron. Dit is ook de reden waarom we voor dit type en merk hebben gekozen.

Anno1965 27-01-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PT-X1

Veel mogelijkheden, het apparaat is wat diep voor mijn kleine keuken. Het gebruiksmak is ook goed, een kind kan het apparaat bedienen.

alphodrita 26-01-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PT-X1

praktische en leuk om te gebruiken koken is een nieuwe uitdaging,ben erg benieuwd naar alle nieuwe functies ook het stomen heb ik nog nooit gedaan.de vormgeving van het apparaat is erg modern.

B3nn13 22-01-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PT-X1

gelijk na de ingebruik name ben ik brood gaan bakken en het ging perfect in mij oude ging het niet dus ben blij dat het met de goed werkt en ben ook goed te vreden over de rvs look en voelt goed aan in gebruik wij zijn er in ons huishouden blij mee :)

michael uit Amsterdam 22-01-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PT-X1

Net in huis. Prachtig ding, en ben vooral erg tevreden over de Slim Fry functie die ik bijna dagelijks gebruik!

jannes1970 22-01-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PT-X1

Weer een vertrouwd merk,Samsung heb deze combi-magnetron pas een paar dagen in gebruik.
De mogelijkheden zijn uitgebreider en overzichtelijker.

zbahaj 18-01-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PT-X1

hele mooie design, fijne gebruiksaanwijziging, snel en makkelijk in gebruik. Maar de 600 watt mogelijkheid is toch niet zo fijn.......er gebeurde weinig totdat ik het vermogen had verhoogd.

edwards.pris 17-01-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PT-X1

wij hebben hem pas een paar dagen, maar qua gebruik echt super makkelijk, duidelijk aangegeven.
Mooi apparaat, niet te groot, past mooi in onze kleine keuken.
super tevreden

arend brouwer 12-01-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PT-X1

zeer mooie magnetron met eenvoudige bediening.
vele mogelijkheden.
ziet er mooi uit
duurzaamheid kan ik niets over zeggen dat moet de toekomst nog uitwijzen.

Lucia_Turbo 12-01-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PT-X1

Onlangs aangeschaft ter vervanging van oud model. Over de duurzaamheid is voorlopig nog niets te zeggen, maar bij uitpakken van het apparaat staat groot op de deur vermeld dat de binnenzijde is bewerkt met een coating welke zilver bevat, ten behoeven van de anti-bacteriele werking. Baat het niet, dan schaad het niet, maar het kan de duurzaamheid/hygiene alleen maar ten goede komen zo lijkt me.

Tot nu toe slecht enkele keren gebruikt, maar voldoet prima aan verwachtingen. Past goed in een moderne keuken en uitgebreid scala aan functies en accesoires in vergelijking met mijn oud model.

Sjef21 11-01-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PT-X1

Eerste indruk: prima magnetroncombi. Makkelijk in gebruik met veel mogelijkheden. Handleiding in het begin bij de hand houden.

john1970198 11-01-2015

zeer tevreden werkt veel beter dan de eerste magnetron en die was 110 watt
heb de grill eenmaal gebruikt en dit was geweldig

vanderMeijden 09-01-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PT-X1

Super deze "smartoven", Werkt perfect. Hiervoor een Sharp gehad, waarvan de microwave functie stuk ging. Deze sharpoven ging wel tot 230°C in tegenstelling tot deze samsung (200°C) Maar ik krijg alles met 200°C beter bereid dan op 230° of 220° in mijn oude Sharp. Ook is het een enorm stil apparaat. Heb m nu enkele weken in mijn bezit en ben er tot nu toe erg tevreden over

Marcel_1966 07-01-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PT-X1

Heel leuk apparaat met heel veel mogelijkheden. Redelijk gemakkelijk te bedienen onder de gebruikershandleiding te moeten raadplegen. Mooie RVS look met een "simpele" aanblik. Dus geen heel veel schreeuwerigere, onduidelijke knoppen.

Santiago de la Mata 07-01-2015

Zeer prettige combimagnetron.
Veel mogelijkheden, ben erg tevreden!
Frituurfunctie is zeer handig en gezond.

EHZ1977 06-01-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PT-X1

Net een paar dagen in bezit, heel tevreden over de mogelijkheden, vormgeving. na 14 jaar met een Whirlpool overgestapt op deze Samsung. Hopelijk gaat deze ook zo lang mee.

Sherilyn 03-01-2015
Geschreven voor: Samsung CE118PT-X1

Het is een duurzame aankoop, een mooie vormgeving en het bakt fantastisch. Ook is het gemakkelijk schoon te houden.

Popolon 23-12-2014
Geschreven voor: Samsung CE118PT-X1

Design is strak met een mooi display (blauwe verlichting). Bediening spreek voor zich. Magnetron heeft twee rekjes, een bak plaat en een steamclean bakje als toevoeging.