LG MC-8088HL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG MC-8088HL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

mb12347 17-09-2011
Geschreven voor: LG MC-8088HL

Boekje onduidelijk en bijgeleverde roosters passen slecht.Ik kreeg een foutmelding bij langere baktijden. Kon hem bij winkel inleveren voor reparatie (zwaar apparaat om mee te sjouwen). Na 2 weken gerepareerd retour, nu foutmelding al na 10 min! Weer retour voor reparatie, na maand nog niks gehoord, na bellen: krijg mijn geld terug! Blij toe! Ik koop geen LG meer!

19jojo69 01-07-2011
Geschreven voor: LG MC-8088HL

Hier een review van n gebruiker die het app. al lang gebruit.
Ik heb m sinds het app. op de markt is en ik ben er zeer tevreden over.
Er mislukt niks, geen kapsels die ik maak voor mijn taartenhobby. Alle pizza's lukken, kant en klare en zelfgemaakte. Ook met de Crispy functie lukt het perfect.
Bediening is makkelijk, als je eenmaal weet hoe de knopjes werken. Maarja, dat geldt voor alle apparaten.
Als de gebruiker er niks van snapt zegt dat iets over de gebruiker en niet over het app.

De kinderbeveiliging erop is trouwens erg handig met 2 ondernemende peuters in huis :-D

(Mijn zus heeft sinds 1 jaar hetzelfde app. en is er ook zeer tevreden over.)

magnetron 25 16-04-2011
Geschreven voor: LG MC-8088HL

slecht apparaat al twee keer moeten laten repareren, en de laatste keer op de laatste dag van de garantie van de eerste reparatie wat ook nog niet werd vergoed van lg dit is een zeer slechte service van lg, ik zal nooit meer iets van lg kopen.

rennie2011 17-01-2011
Geschreven voor: LG MC-8088HL

14-01-2011 Ik heb deze magnetron nu 3 weken maar heb ook nog geen fatsoenlijke pizza kunnen afleveren. Zeker niet mbv de crispfunctie. De hartige taart is wel goed gelukt, goed gaar van binnen en niet zwart van buiten. Als oven is hij prima. Ovenbroodjes prima.
Bediening voor mij veel teveel toegespitst op automatische programma's. Je weet dan niet welk vermogen magnetron gebruikt wordt of welke temp. bij een programma hoort. Lastig aanpassen. Bij mijn oude whirlpool kon ik gewoon alle functies los kiezen en eventueel naar wens combineren met eigen keuze van vermogen en temp. Ook heeft hij lang nodig om op temp. te komen. En als je gerecht klaar is gaat hij staan blazen. Vervelend als je gerecht wat vroeg klaar is en je het nog wilt warmhouden in de oven. Je kunt dan wel kiezen voor de warmhoudfunctie maar dat kost weer energie. Nu heeft mijn LG ook nog net de geest gegeven na het maken van aardappel gratin. Een teken om terug naar whirlpool te gaan? Ik kan nog meedoen met de actie: Niet goed geld terug! Kan voor aankopen t/m 15-01-2011...
Ik ga op zoek naar een ander merk.

StevenH 06-06-2010
Geschreven voor: LG MC-8088HL

Eerste apparaat had laagspanning op het bedieningspaneel staan. Het vervangende apparaat had laagspanning op de binnenwanden staan. Voor mij geen magnetron van LG meer.

Daarnaast vond ik de draai-plateau en roosters wat onhandig in gebruik. Het glazen draaiplateau wordt alleen in het midden ondersteund en is daardoor instabiel. Het rooster is alleen hoog in de oven te plaatsen.

Het apparaat is wel mooi vorm gegeven

Anneke_123 12-02-2010
Geschreven voor: LG MC-8088HL

Heb de duochef sinds 1 maand in bezit en er al veel verschillende gerechten in bereid. Broodjes afbakken, Lasagna, pizza, brownies en muffins zijn allemaal gelukt.
In het begin is het even zoeken met de knoppen, maar na een paar keer gebruiken gaat alles vanzelf.
Het voorverwarmen duurt ongeveer 5 minuten, bij 200 graden. Wacht dus geduldig, want als je er eerder wat inzet verbrand het aan de bovenkant (doordat het verarmingselement zo heet wordt.
Je krijgt er veel acessoires bij.
Prima oven en magnetron ook prima.
Niks op aan te merken, bij veiligkopen.nu voor een prima prijs gekocht.
Aan te raden dus!

BijgedraaideKees 14-12-2009

---------- update review 15-12-2009 ----------
Gisteren was ik zeer teleurgesteld in genoemd apparaat.
Deze ochtend via de helpdesk mogen vaststellen dat het geleverde apparaat een DOA betreft (dead on arrival). Dat komt ervan als je een magnetron op de 13e koopt
:-(
Bij de verkopende partij (Block) heb ik het apparaat zonder moeite kunnen omgewisselen voor een werkend exemplaar.
Dit nieuwe exemplaar functioneert zonder mankeren. De Handleiding is duidelijk (afgezien van storende taalfouten en engelse tekstdelen). De Gebruikers interface is uiteindelijk eenvoudig en plezierig veelzijdig. De omvang van het apparaat is beperkt, de RVS uitgevoerde voorzijde ziet er fraai uit.
De eerste gerechten zijn al probleemloos bereid, en blijken smakelijk. Al met al een fijn apparaat, een aanwinst voor de keuken.

---------- 1e review 14-12-2009 ----------
Vandaag deze magnetron gekocht - op basis van deze beoordelingen.
De handleiding volgend een glas water warmgemaakt; dat lukte. Vervolgens wilde ik de heteluchtoven benutten, echter hier ging het mis. Door een storing blijft het lichtje branden, en het draaiplateau draaien. De stekker eruithalen, en er weer inzetten lost niets op.
Bij pogingen iets in te stellen - wat dan ook - verschijnt rechtsonder in beeld een tekentje (half gekanteld vierkantje en daarin een vertikaal streepje), maar nergens in de handleiding wordt dit verduidelijkt. De handleiding kent geen storingen. Bij nauwkeurige bestudering valt bovendien op hoe gebrekkig deze is, om maar te zwijgen over het grote aantal fouten in de tekst.
Het apparaat ziet er fraai uit, lijkt een hoop te kunnen, maar is vooral loeizwaar, foutgevoelig en defect. Wat een miskoop.

fons1973 15-11-2009
Geschreven voor: LG MC-8088HL

Ik ben extreem tevreden over de duochef. De magnetron doet zoals verwacht gewoon zijn werk; het bijzondere is echter de ovenfunctie.
De oven is echt helemaal super. Ik heb lasagna, afbakbroodjes, pizza's en appeltaart gebakken alles perfect gelukt en precies volgens voorgeschrift gedaan.
Bij mijn vorige combimagnetron was de bovenkant van de lasagne en broodjes vaak zwart geblakerd terwijl de binnenkant nog rauw was! Ik moest dan halverwege alu folie over de gerechten; de kooktijd was altijd een gok.
De duochef presteert echt subliem als hetelucht oven. Helemaal fijn is dat je er een grote braadslee in kan zetten want door de dubbele hoeft de boel niet per se te draaien. Lamsboutje perfect gelukt!

virus_59 05-10-2009
Geschreven voor: LG MC-8088HL

Ik heb deze magnetron al 3 maanden. Ben echt tevreden over.

Heb vooral gekocht vanwege crisp-functie voor pizza's.
Werkt gewoonweg perfect (automatisch krokant koken functie) - krijg echt superlekkere pizza's, mooi krokant aan onderkant en toch lekker vol aan bovenkant. Ik bak meestal SuperDeBoer Quadro + gooi nog extra geraspte kaas overeen. Super lekker :-)

Enige nadeel dat bij automatische programma's kan ik niet voor lagere gewicht kiezen, b.v. voor pevroren pizza niet minder dan 300 g. en voor verse quiche niet minder dan 800 g. Moet dus handmatig tijd verkorten voor kleinere gerechten.

Heb ook paar keer snel ontdooien geprobeerd - werkt goed, ontdooit door en door en niet alleen aan buitenkant.

Afwerking is ook heel goed, vind ik heel mooi ontwerp. Maar magnetron is wel hartstikke zwaar, dat verwacht je niet aan eerst gezicht.

Conclusie: mooi magnetron met enorm aantal functies en handige automatische programma's en ook met veel accessoires.

Ik ben student, maar toch beslot ik meer uitgeven voor deze magnetron en nu ben ik hartstikke tevreden met resultaat en mijn vrienden worden gewoon jaloers op :-)

Chase 24-12-2008
Geschreven voor: LG MC-8088HL

Ik heb deze combi-magnetron pas, maar ik ben er erg blij mee.
Hij is mooi van vormgeving en compact voor 31 liter inhoud. De magnetron is erg makkelijk bedienbaar en ook de overige functies zijn erg goed afleesbaar. Er zitten meerdere roosters bij voor te grillen of te bakken. Het bakken ga ik met kerst uitproberen. In de krant stond een stukje over een chef-kok die met dit toestel gewerkt had en die was ook zeer tevreden. Vandaar ook mijn keuze.