Sharp R-939 BK

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sharp R-939 BK op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Jeeef 25-02-2013
Geschreven voor: Sharp R-939 BK

Deze Sharp heeft het bij ons na twee en een half jaar begeven. De fan van de oven trilde en bromde steeds meer, erg irritant.

Tinoal123 07-02-2011
Geschreven voor: Sharp R-939 BK

Veel toestel voor weinig geld! Hete luchtfunctie werkt prima, microgolf werkt prima, grill zit vrij ver naar achter, dus het voorste deel wordt minder gegrild. Warmt snel op. Volgens mij is dit toestel iedere euro waard.

Hugo Kerkhof 17-01-2011
Geschreven voor: Sharp R-939 BK

rima apparaat en een fijn model. Maar met één heel zwak punt; na 2,5 jaar verdween de hele "Start"knop in het apparaat. Precies op de middag voor kerst met het bereiden van alle Kerstmaaltijden voor de boeg. Echt een ramp. Binnen een half uur snel een nieuwe gekocht maar een ander model (R969) met tiptoetsen. Misschien wel niet zo strak maar ik hoop in het gebruik wat minder kwetsbaar. NADEEL: geen klok meer mogelijk!!avond vor

dreee 08-05-2010
Geschreven voor: Sharp R-939 BK

Nadat onze losse oven van Tefal het begaf, zijn we op zoek gegaan naar een nieuwe combimagnetron. We wilden veel ruimte, wat met deze magnetron goed gelukt is.

Het is echt een fantastisch apparaat. We hebben in de winkel nog even getwijfeld over de Sharp R-969, maar ik vond die tiptoetsen er te goedkoop uitzien. Dit exemplaar heeft mooie grote draaiknoppen en een strakke uitstraling.

We gebruiken vooral de magnetronfunctie voor 't opwarmen van melk en de ovenfunctie voor stokbroodjes, gerechten en ontdooien. De voorgedefinieerde ontdooistanden zijn erg handig (bijv. voor gehakt); verder is hij erg eenvoudig in 't gebruik en verwarmt hij erg goed.

Het automatisch afkoelen is ook erg handig (behalve als je meerdere gerechten achter elkaar erin wilt doen :)); dan is 't even opletten.

muis 1 18-07-2008
Geschreven voor: Sharp R-939 BK

Ik ben nog steeds tevreden met deze combi-magnetron. Ik gebruik hem elke dag en kook, grill en bak ermee. Ook de verschillende programma's werken goed. Enigste wat beter zou moeten is de heetste bakstand. 250 graden wordt hij niet. Dit heb ik in een eerdere beoordeling al eens vermeld. Al met al, prima apparaat. En Chef, ik denk dat u echt een maandag-morgen apparaat heeft.

03-01-2008: Na 5 jaar gebruik te hebben gemaakt van mijn oude SHARP (R-933w model 2001), heb ik nu de R-939BK aangeschaft. De functie's zijn het zelfde, maar er zijn wel verbeteringen. Het display, grillelement en draaiplateau-motor zijn aangepakt (volgens Sharp). Er waren nogal wat problemen met onder andere deze onderdelen. Het model R-933 had temperatuur -afwijkingen met de hetelucht/convectie stand. Ik heb de temperatuur-instellingen getest met de R-939. Daar ben ik redelijk tevreden over. Bij een instelling van 180 gaden, is de werkelijke temp. 172 graden. Bij een instelling van 200 graden is de werkelijke temp. 194 graden. En bij een instelling van 250 graden is de werkelijke temp. 232 graden. Dit zou eigenlijk nog wat beter moeten. Verder ben ik tevreden met de combi-instellingen zoals de EXPRESS en AUTO. Dit lijkt ook beter te werken dan die van de R-933. Kijken dus, wat dit model gaat doen op langer termijn. Tot nu toe, een tevreden gebruiker.

Erik van Zon 31-03-2008
Geschreven voor: Sharp R-939 BK

Inmiddels de combi-magnetron een paar weken in bezit. Het product heeft meerdere, makkelijk te gebruiken snelknoppen. Aan het begin was het even opzoeken welke knoppen waar precies voor waren, maar verder helpt het display je hierbij, aangezien het keurig, in meerderen talen, aangeeft wat de knoppen doen en wat je nog meer in moet stellen. Het ontdooien van brood en vlees gaat zonder problemen en ook het opwarmen van het eten plus het gebruik van de grill/oven werken stuk voor stuk zoals het hoort. Kortom, alles wat je van een combi-magnetron mag verwachten!

Roos Min 16-03-2008
Geschreven voor: Sharp R-939 BK

Ik heb deze combi magnetron een paar dagen in het bezit en heb reeds diverse dingen uitgeprobeerd, en ben nu al tevreden.

Sjebo 28-07-2007
Geschreven voor: Sharp R-939 BK

SInds een paar weken in het bezit van deze Sharp. Na lang wikken en wegen deze gekocht vanwege de combimogelijkheden en de goede naam van Sharp. Pas enkele malen gebruikt. Handleiding toch wel onduidelijk te noemen, al staat alles er wel in.
Over degelijkheid valt nog niets te zeggen. De bedieningsknoppen zijn van plastic. Dat vind ik minder, al werkt het prima.
Ontdooien werkt super, grill ook perfect. Combimogelijkheden nog te weinig gebruikt om iets zinnigs over te kunnen zeggen.