Samsung CE-1190

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung CE-1190 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

ilseBK 11-04-2008
Geschreven voor: Samsung CE-1190

Na lang zoeken en vergelijken zijn we erg blij dat we deze samsung combi-magnetron. Hij warmt snel op en blijft lang warm, hij is eenvoudig in bediening en heeft veel mogelijkheden.
De stoomfunctie is werkelijk formidabel, broccoli erin;17 minuutjes stomen en we kunnen smaakvol eten.
Met weinig hoop hebben we de meegeleverde bon voor de crustplaat opgestuurd en na enkele maanden kregen we deze zowaar in de bus, waardoor we nu ook heerlijke pizza's kunnen maken.

Echt een aanrader dus.

rob mto 09-04-2008
Geschreven voor: Samsung CE-1190

Ben het eens met de review onder die van mij; prima prijs/kwaliteitsverhouding, veel gebruiksmogelijkheden (je kan er zelfs mee stomen!)en het apparaat ziet er nog aardig uit ook.

Opvallende dingen kwa mogelijkheden: - alle functies van magnetron grille en hetelucht zijn met elkaar te combineren (maar niet met 3 tegelijk) en dat is in te stellen met 1 knop. - gewoon veel mogelijkheden inclusief stomen en dat werkt ook nog eens goed.

Gebruiksgemak: - De magnetron op hoogste stand is simpelweg op de startknop klikken en eraan draaien tot de juiste tijd is bereikt. - De langste stokbroden gaan er net niet in, wel een ciabatta. - Het apparaat wordt van buiten niet zo heet. - het apparaat verwarmt heel snel voor. Negatief:- Gasten die de gebruiksaanwijzing niet hebben gelezen zitten nog wel eens te pielen, je moet het wel een keer gedaan hebben (heeft te maken met de hoeveelheid mogelijkheden denk ik) - na het voorverwarmen verliest de oven snel zijn temperatuur, dus 20 graden hoger instellen loont. - de pootjes hebben te weinig grip. - onderin de oven moeten gerechten of broodjes wat langer doorbakken dan bovenin, maar de bereidingstijden kloppen meestal wel

Vormgeving: ziet er netjes uit met dat rvs, niet zo mooi gedesigned als een Miele of Sharp, maar toch bijna een sieraad voor de keuken. Wel lastig schoon te houden.

Duurzaamheid: bediening voelt degelijk aan, het apparaat houdt zijn warmte redelijk binnen, alle materialen sluiten goed op elkaar aan en er zijn geen rare geluiden te bespeuren, dus dat zit denk ik wel goed!

Al met al een dikke aanrader...

indofk 18-02-2008
Geschreven voor: Samsung CE-1190

ik heb deze combimagno nu een maand in bezit
ziet er net zoals mijn vorige samsung duurzaam en degelijk uit er zijn t.o.v mijn vorige combi op technische
vlak een hoop dingen (positief) veranderd zoals de steamcleane functie
de bediening is nu nog makkelijker geworden, met de snelkeuze menu's word via het display stap voor stap uitgelegd hoe en wat je moet instellen (vandaar de 10 bij gebruikersgemak) de stoomcookfunctie heb ik nog niet uitgeprobeerd maar de stoomschaal die je er bij geleverd krijgt ziet er goed uit
alleen de quickheat functie is mij nog een raadsel
bij mijn vorige samsung stelde ik deze om bv broodjes in af te bakken in op 250 graden (bak temp 220 graden ) ivm het snel afkoelen tijdens het plaatsen van de broodjes en dat ging altijd prima als hij de gewenste temp. berijkt had ging ie aftellen van 10 min naar 0
dat doet deze ook alleen als ie 200 graden berijkt heeft
(bij een ingestelde temp van 250) begint ie al met aftellen van 10 min naar 0 terwijl hij de temp op 200 graden houd. (iemand een idee waarom dat is) ik gebruik dus daarom niet de quickheatfunctie om snel op te warmen maar de combinatiefunctie hetelucht/grill
doet ie presies het zelfde alleen komt ie wel tot 250 graden al met al een prima combimagno
met veel gebruiksmogenlijkheden ziet er goed uit
en een prima prijs
o ja de bruineerschaal die je erbij krijgt via de vourcer
is pas in maart weer leverbaar .ik had vandaag samsung gebeld (na 4 weken wachten) en ze vertelden mij dat ivm de afgelopen feestdagen het allemaal vertraging had opgelopen en ik deze begin maart kon verwachten ik ben benieuwd

PapavanMartijn 26-01-2008
Geschreven voor: Samsung CE-1190

Prima apparaat. Erg makkelijk en snel te bedienen.
Enige nadeel vinden we het voorverwarmen.
Als we een cake willen bakken op 140 graden en we stellen hem daar ook op in, dan wordt het niet warmer dan plm 100 graden. Een test gedaan op 250 graden en na een kwartier voorverwarmen was het niet warmer dan 200 graden (op luchtverwarming dus).
Verder niets te klagen. Jemoet alleen even rekening houden met de temperatuurinstelling (en tijd)

LindaRB 05-01-2008
Geschreven voor: Samsung CE-1190

Een erg fijne magnetron!! Gemakkelijk te bedienen en hij heeft veel verschillende functies.
Ik heb hem gewoon gelijk mee kunnen nemen in de winkel, dus geen levertijden

RVisser 10-05-2007
Geschreven voor: Samsung CE-1190

Nu een maand in bezit en bevalt goed.
Redelijk simpele bediening door veelvoud aan functies.
Jammer dat zijn vermogen slechts op vier niveaus is in te stellen. Tot nu toe alleen magnetron functies gebruikt

Peter zuid 05-04-2007

Prachtige combi-magnetron.
Heb deze nu een aantal weken in bezit en vanalles uitgeprobeerd. Ben tot nu toe erg tevreden over het apparaat.
De pizza, de broodjes de cake alles komt er precies goed uit. Oven is snel op temperatuur. Veel instel mogelijkheden. Alles laat zich heel intuitief instellen.

Kortom een heel tevreden gebruiker.