Icidu 3.5" Multimedia Player 1TB 1000 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Icidu 3.5" Multimedia Player 1TB 1000 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

eesee 21-02-2011

apparaat bevalt uitstekend. met usb aan de PC en hdmi naar de TV. de afstandbediening kan inderdaad wat beter maar ons stoort dat niet.
aanrader dus

forlane 30-04-2010

Op zich een prima apparaat, maar het maakt dermate veel kabaal (zowel een zeer doordringende, hoge piep als een laag gezoem) dat ik 'm niet meer gebruik.

keukenprins 02-02-2010

ik heb na lang overwegen deze gekocht. bij my com voor 130euro is het een compleet apparaat incl. hardeschrijf van 1tb en bijna 100euro goedkoper als bij de concurent de afstandbediening is inderdaat knullig maar als je het rustig gebruikt werkt hij goed. je moet niet te snel willen want het apparaat heeft iedere keer enkele seconden nodig om de opdracht te verwerken. het enige nadeel is dat je hem niet aan de computer aangesloten kan houden als je een film op je tv wilt kijken. maar met een toegankelijke usb aansluiting op je computer ben je hier snel aan gewend. ik kan jullie nog geen nadelen melden over dit apparaat.

marker74 30-01-2010

ben het met Loaded eens, de afstandsbedinging is (zal het netjes zeggen:-) waardeloos! als ie al reageerd dan schiet ie vaak ineens te ver door, dus een paar films te ver. Dan kan je weer gaan proberen terug te komen.. verder prima apparaat!

Bie 02-02-2009

Prima Apparaat!!
Leest: AVI, MPG, MPEG1, MPEG2, DIVX, XVID,Dvd folder(VOB .
Niet helemaal geluidloos,maar niet hinderlijk.

Loaded 13-01-2009

Ik heb het apparaat nu een maand. Ik ben tevreden over de pestaties. Alleen vind ik de afstandbediening waardeloos. Met een keer toets indrukken red je het zelden. Ook een ruil exemplaar werkte niet beter. Omdat de mediaplayer verder wel goed werkt wil ik een universele afstandbediening uitproberen.